lecathi Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Hjelp! Oppdaget at backup'en av dataene mine var ubrukelig, men hadde heldigvis bare hurtigformatert disken. Har prøvd Getdataback, men får ikke opp noe nyttig, er det noen som har noen gode tips til hva jeg kan gjøre?? Alle svar mottas med TAKK!
slettet Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Heisann cathi. Finn ikkje GetDataBack noko som helst?
lecathi Skrevet 15. september 2005 Forfatter Skrevet 15. september 2005 Hehe! Lurte på å spørre deg orakel-nme Jo, fikk opp to filsystemer, omtrent like, men i forskjellige sektorer. Men fikk ikke opp noen filer som lignet på noe av det som lå der før.. Fikk opp noen log-filer+div andre små filer som ikke sa meg noe..
slettet Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Himla lenge sidan eg brukte GDB sist, og huksar ikkje heilt korleis det var. Hmm.. Eit sprsml. Du køyrer GDB frå Windows. Kva windowsinstallasjon? Eg håpar ikkje du har installert Windows på den disken du vil hente filer frå. Isåfall har du eit problem..
lecathi Skrevet 15. september 2005 Forfatter Skrevet 15. september 2005 Nei, ingen win-install på den aktuelle disken.. Jeg kjører GDB fra winXP..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå