bidz Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 (endret) http://www.petitiononline.com/woweurop/petition.html Signer den.. over 1000 unike signaturer allerede, etter ca en time. Nok er nok. Den blir sendt til sjefen for Vivendi, som igjen eier Blizzard Entertainment. Signing this petition indicates that you are unhappy with the quality of service you have been receiving from Blizzard Europe whilst playing World of Warcraft on the european servers. You have experienced repeated downtime on the game servers, login servers, web server, and high latency on a weekly basis. Not once has the European WoW servers explained what technical issues are occuring and an estimated time for repair. Sometimes the downtime can stretch into more than 5 hours, with no refund given on the time you haven't been able to play the game. Endret 14. september 2005 av bidz Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 vitsen med dette da? tror du dem bryr seg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 (endret) Overhode ingen bryr seg om online-petitions, få står frem med falskt navn og "Homer Simpsons LOL!" og "Svette roflballer" har vel signert alle. Og Family Guy ble ikke starta opp igjen pga. onlinepetition, men pga. gode DVD-salg. Futurama hadde jo flere hundre tusen signaturer, og ble ikke starta opp. Dessuten har folka ikke lest EULA'en, Blizzard kan ikke holde ansvarlig for at serverne er nede og piss om jeg husker rett. Synes egentlig Blizzard har vært flinke, de har gitt ut gratis dager nå og da, når det har vært veldig ille - og jeg tror ikke Blizzard er så veldig mye mer fornøyd over å ha nedetid på serverne sine enn hva brukerne er. Dessuten tror jeg at de som gråter aller høyest over at serverne er nede, er de som virkelig trenger en påtvungen pause fra WoW. Bare synd de bruker den tiden til å lage teite petitions istedet for å gjøre noe halvveis nyttig ;P Endret 14. september 2005 av Slettet-t9DveYkZ Lenke til kommentar
slez Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 Latterligt. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 hmm, hadde jeg hatt et system med 4 millioner brukere hvor kun 1000 hadde levert en klage til meg hadde jeg ikke akkurat vært alt for misfornøyd, hadde det vært et par prosent av alle derimot.. Kazuo:Forøvrig er Futurama på veien igjen ref Fox, men det var og grunnet salget. Lenke til kommentar
j0k3r Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 Jeg skreiv nå hvertfall under.. Om det hjelper er en annen ting.. Lenke til kommentar
bidz Skrevet 14. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 (endret) hmm, hadde jeg hatt et system med 4 millioner brukere hvor kun 1000 hadde levert en klage til meg hadde jeg ikke akkurat vært alt for misfornøyd, hadde det vært et par prosent av alle derimot.. Nå gjelder dette for WOW Europe. Merkelig nok har de ikke sånne problemer som vi har her i Europa i USA f.eks. En smule "unbalanced" ? Selv om Blizzard beskytter seg selv via EULA'n sin, så kan de vel ikke bare få lov og holde på som de har gjort i de siste ukene. Lag. Nedetid. Problemer, osv - konstant. Og så kommer "blues" opp med at det må være firewall/connection/etc. til kundene som er problemet, når faktisk hele den europeiske kundemassen sliter. DET er latterlig det. Endret 14. september 2005 av bidz Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 "high latency on a weekly basis"? huh? jeg kan ikke huske å ha høy ping på ukentlig basis... Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 Hva skal de liksom gjøre da? tror de gjør sitt beste allerede ned fiksing av servere. kanskje noe backups eller noe, men det koster. Det er snakk om så mange brukere, at de kan ALDRI gjøre alle fornøyd Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 hmm, hadde jeg hatt et system med 4 millioner brukere hvor kun 1000 hadde levert en klage til meg hadde jeg ikke akkurat vært alt for misfornøyd, hadde det vært et par prosent av alle derimot.. Nå gjelder dette for WOW Europe. Merkelig nok har de ikke sånne problemer som vi har her i Europa i USA f.eks. En smule "unbalanced" ? Best at Blizzard tar å gjør om infrastrukturen i Europa, da den ikke er tilpasset WoW. Husk nå at USA har tre mnds forsprang på oss her i Europa, jeg synes virkelig ikke at dette er så mye å gråte av. Serverne er som regel oppe, de - det som er så forbaska synd er at folk ikke sier jack shit før dritten treffer vifta. Blizzard må ha en av de kjiipeste jobbene i verden - eneste gangen de hører fra kundene sine er når de har nedetid. Gi nå Blizzard litt cred for jobben de faktisk gjør - jeg hadde skutt meg selv i beinet for å slippe å gå på jobb når jeg visste at arbeidsdagen min ville vært å forklare banale ting for 13-åringer med pappas VISA. Det er uansett alltid problemer rundt en ny patch, da det finnes utrolig mange forskjellige systemer der ute - noen dager går, de kommer med hotfix, nye addons kommer ut (som trolig skaper bugs for mange nå, og ikke er Blizzard sin feil) og folk holder helt kjeft igjen. Til en ny patch kommer. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 De første ukene WoW var ute i USA var det så godt som umulig å ligge under 500ms, og spillet var rett og slett helt i gjørma, helt til de fikk fiksa lag-issuene. Det samme har nok skjedd i Europa, vi har jo fått utrolig mange spillere nå, og Blizzard har nok undervurdert oss mtp. serverparken. Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 Sorry, men er fornøyd med blizzard, jeg. Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Sorry, men er fornøyd med blizzard, jeg. QFT. Synes de gjør en kjempejobb med verdens beste MMORPG. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 (endret) Sometimes the downtime can stretch into more than 5 hours, with no refund given on the time you haven't been able to play the game. Akkurat den setningen er total bullshit. Siden februar tror jeg vi har fått totalt 4 eller 6 dager gratis som plaster på såret på noe nedetid. Jeg kan love alle her at serverne har ikke vært nede så mye som 4-6 dager total siden februar (hvis du ser bort i fra weekly maintenance da, som jeg ikke ser på som nedetid som jeg vil ha refundert, men heller som en nødvendighet for å få stabile servere) Jeg er fornøyd med den generelle servicen vi får, men hvis jeg absolutt skal sette fingeren på noe, så er det at brukerne av de amerikanske forumene har bedre kontakt med utviklerne, og får tilbakemeldinger på innleggene sine rett fra utviklerteamet. Jeg synes vi også burde kunne poste på det amerikanske WoW forumet. Det beste hadde vel vært om det ikke hadde vært separate forum for US og EU, men heller bare egne realmforum. Endret 15. september 2005 av apollox Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Jeg for min del er fornøyd med blizzard sin service. Jeg har stort sett alltid under 200 ping, ligger vanligvis under 100 også. Unntaket er når jeg er på LAN hos noen kamerater av meg som har Telenor (da ligger jeg på betydelig mer). Loginproblemer har forekommet, men ikke så ofte som mange skal ha det til mener nå jeg. Og for den nedetiden som forekommer så har alle wow-spillere fått kompensasjon i form av rested bonus OG flere dager ekstra spilletid. apollox: Enig, et "forent" US/EU-forum hadde vært genialt. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Syntes det er tullete å skrive under på noe slikt vrøvl! Blizzard gjør sikkert det dem kan for at alt skal fungere bra. Men spes vi nordmenn er jo kjent for å klage på alt mulig. Det gjelder jo også dem andre folkeslag som slipper å kjempe for livet i en krig eller kutte strupen over på naboen for å skaffe mat også da. Telenor fungerer perfekt til wow det. Spes nå etter den nye patchen! Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Sometimes the downtime can stretch into more than 5 hours, with no refund given on the time you haven't been able to play the game. Dette stemmer da ikke. Ja det har vært nedetider, men vi har fått gratis spilletid for det. Lenke til kommentar
C-Style Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Bugging Blade har holdt på i 3 uker nå. Det har ikke noe med patchen å gjøre. Patchen rettet det heller ikke opp. Det er flere servere som funker som de skal, men BB er helt på trynet. Ja jeg kunne ha bytta, men det er utrolig kjipt når vi er en guild på 150 stykker som fungerer utrolig bra. De kunne f.eks laget en helt ny server og flyttet alle fra BB over dit. Jeg pleier ikke whine, men 3 uker med innloggings problemer og høy ping er litt i drøyeste laget. Ok de har kompansert det med et par gratis dager, men 3 uker er 21 dager, og om man får gratis rested xp, det blåser jeg fullstendig i når jeg er lvl 60, som utrolig mange andre på BB. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Det bør sies at Telenor har klart å ødelegge noe av spillopplevelsen også. 800-1000ms, bytter til NTNU vpn - 200ms maks. Men ja, jeg er ikke spesielt fornøyd med all serverside-laggen, stadige disconnects from server og uanmeldt downtime på 6 timer. Tror ikke de gidder å gjøre noe om de får en klage av 3000 folk, så vi får bare håpe på at det bedrer seg. Spiller på Ravencrest - ofte 500 i kø på de verste dagene. Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Det bør sies at Telenor har klart å ødelegge noe av spillopplevelsen også. 800-1000ms, bytter til NTNU vpn - 200ms maks. Genialt! Det skal prøves, takk for tipset! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå