Gå til innhold

Petition mot Blizzard fra misfornøyde kunder


Anbefalte innlegg

http://www.petitiononline.com/woweurop/petition.html

 

Signer den.. over 1000 unike signaturer allerede, etter ca en time. Nok er nok. Den blir sendt til sjefen for Vivendi, som igjen eier Blizzard Entertainment.

 

Signing this petition indicates that you are unhappy with the quality of service you have been receiving from Blizzard Europe whilst playing World of Warcraft on the european servers.

 

You have experienced repeated downtime on the game servers, login servers, web server, and high latency on a weekly basis. Not once has the European WoW servers explained what technical issues are occuring and an estimated time for repair. Sometimes the downtime can stretch into more than 5 hours, with no refund given on the time you haven't been able to play the game.

Endret av bidz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Overhode ingen bryr seg om online-petitions, få står frem med falskt navn og "Homer Simpsons LOL!" og "Svette roflballer" har vel signert alle.

 

Og Family Guy ble ikke starta opp igjen pga. onlinepetition, men pga. gode DVD-salg. Futurama hadde jo flere hundre tusen signaturer, og ble ikke starta opp.

 

Dessuten har folka ikke lest EULA'en, Blizzard kan ikke holde ansvarlig for at serverne er nede og piss om jeg husker rett.

 

Synes egentlig Blizzard har vært flinke, de har gitt ut gratis dager nå og da, når det har vært veldig ille - og jeg tror ikke Blizzard er så veldig mye mer fornøyd over å ha nedetid på serverne sine enn hva brukerne er.

 

Dessuten tror jeg at de som gråter aller høyest over at serverne er nede, er de som virkelig trenger en påtvungen pause fra WoW. Bare synd de bruker den tiden til å lage teite petitions istedet for å gjøre noe halvveis nyttig ;P

Endret av Slettet-t9DveYkZ
Lenke til kommentar
hmm, hadde jeg hatt et system med 4 millioner brukere hvor kun 1000 hadde levert en klage til meg hadde jeg ikke akkurat vært alt for misfornøyd, hadde det vært et par prosent av alle derimot..

Nå gjelder dette for WOW Europe. Merkelig nok har de ikke sånne problemer som vi har her i Europa i USA f.eks. En smule "unbalanced" ? :)

 

Selv om Blizzard beskytter seg selv via EULA'n sin, så kan de vel ikke bare få lov og holde på som de har gjort i de siste ukene. Lag. Nedetid. Problemer, osv - konstant. Og så kommer "blues" opp med at det må være firewall/connection/etc. til kundene som er problemet, når faktisk hele den europeiske kundemassen sliter. DET er latterlig det.

Endret av bidz
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
hmm, hadde jeg hatt et system med 4 millioner brukere hvor kun 1000 hadde levert en klage til meg hadde jeg ikke akkurat vært alt for misfornøyd, hadde det vært et par prosent av alle derimot..

Nå gjelder dette for WOW Europe. Merkelig nok har de ikke sånne problemer som vi har her i Europa i USA f.eks. En smule "unbalanced" ? :)

Best at Blizzard tar å gjør om infrastrukturen i Europa, da den ikke er tilpasset WoW.

Husk nå at USA har tre mnds forsprang på oss her i Europa, jeg synes virkelig ikke at dette er så mye å gråte av.

 

Serverne er som regel oppe, de - det som er så forbaska synd er at folk ikke sier jack shit før dritten treffer vifta. Blizzard må ha en av de kjiipeste jobbene i verden - eneste gangen de hører fra kundene sine er når de har nedetid.

Gi nå Blizzard litt cred for jobben de faktisk gjør - jeg hadde skutt meg selv i beinet for å slippe å gå på jobb når jeg visste at arbeidsdagen min ville vært å forklare banale ting for 13-åringer med pappas VISA.

 

Det er uansett alltid problemer rundt en ny patch, da det finnes utrolig mange forskjellige systemer der ute - noen dager går, de kommer med hotfix, nye addons kommer ut (som trolig skaper bugs for mange nå, og ikke er Blizzard sin feil) og folk holder helt kjeft igjen. Til en ny patch kommer.

Lenke til kommentar
Sometimes the downtime can stretch into more than 5 hours, with no refund given on the time you haven't been able to play the game.

 

Akkurat den setningen er total bullshit. Siden februar tror jeg vi har fått totalt 4 eller 6 dager gratis som plaster på såret på noe nedetid. Jeg kan love alle her at serverne har ikke vært nede så mye som 4-6 dager total siden februar (hvis du ser bort i fra weekly maintenance da, som jeg ikke ser på som nedetid som jeg vil ha refundert, men heller som en nødvendighet for å få stabile servere)

 

Jeg er fornøyd med den generelle servicen vi får, men hvis jeg absolutt skal sette fingeren på noe, så er det at brukerne av de amerikanske forumene har bedre kontakt med utviklerne, og får tilbakemeldinger på innleggene sine rett fra utviklerteamet. Jeg synes vi også burde kunne poste på det amerikanske WoW forumet. Det beste hadde vel vært om det ikke hadde vært separate forum for US og EU, men heller bare egne realmforum.

Endret av apollox
Lenke til kommentar

Jeg for min del er fornøyd med blizzard sin service.

Jeg har stort sett alltid under 200 ping, ligger vanligvis under 100 også. Unntaket er når jeg er på LAN hos noen kamerater av meg som har Telenor (da ligger jeg på betydelig mer).

Loginproblemer har forekommet, men ikke så ofte som mange skal ha det til mener nå jeg.

 

Og for den nedetiden som forekommer så har alle wow-spillere fått kompensasjon i form av rested bonus OG flere dager ekstra spilletid.

 

apollox: Enig, et "forent" US/EU-forum hadde vært genialt.

Lenke til kommentar

Syntes det er tullete å skrive under på noe slikt vrøvl! Blizzard gjør sikkert det dem kan for at alt skal fungere bra.

 

Men spes vi nordmenn er jo kjent for å klage på alt mulig. Det gjelder jo også dem andre folkeslag som slipper å kjempe for livet i en krig eller kutte strupen over på naboen for å skaffe mat også da.

 

Telenor fungerer perfekt til wow det. Spes nå etter den nye patchen!

Lenke til kommentar

Bugging Blade har holdt på i 3 uker nå. Det har ikke noe med patchen å gjøre. Patchen rettet det heller ikke opp. Det er flere servere som funker som de skal, men BB er helt på trynet. Ja jeg kunne ha bytta, men det er utrolig kjipt når vi er en guild på 150 stykker som fungerer utrolig bra. De kunne f.eks laget en helt ny server og flyttet alle fra BB over dit. Jeg pleier ikke whine, men 3 uker med innloggings problemer og høy ping er litt i drøyeste laget. Ok de har kompansert det med et par gratis dager, men 3 uker er 21 dager, og om man får gratis rested xp, det blåser jeg fullstendig i når jeg er lvl 60, som utrolig mange andre på BB.

Lenke til kommentar

Det bør sies at Telenor har klart å ødelegge noe av spillopplevelsen også. 800-1000ms, bytter til NTNU vpn - 200ms maks.

 

Men ja, jeg er ikke spesielt fornøyd med all serverside-laggen, stadige disconnects from server og uanmeldt downtime på 6 timer. Tror ikke de gidder å gjøre noe om de får en klage av 3000 folk, så vi får bare håpe på at det bedrer seg.

 

Spiller på Ravencrest - ofte 500 i kø på de verste dagene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...