Gå til innhold

71 grader-nord, hva syns du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvem røk ut igår? Fikk ikke sett det...

Forresten var det synd at Erik røk ut forrige gang, det var så jævla morsomt å hørre hva han hadde å si før frikort-konkuranssen :!:

 

71 grader nord :love:

Anders (49-åringen) og Silje røk ut i går. De var ikke så interessante uansett, så det gjorde ikke noe :p

 

Helt enig med at det var synd med Erik. Var like tragisk hver gang med de kommentarene hans: "Jeg er jo overlegen i disse konkurrasene, så kanskje jeg skal la de andre vinne så de også får vite hvordan det er å være best" :!:

Åssn går det an å si noe sånt? :no:

Lenke til kommentar
Hvem røk ut igår? Fikk ikke sett det...

Forresten var det synd at Erik røk ut forrige gang, det var så jævla morsomt å hørre hva han hadde å si før frikort-konkuranssen :!:

 

71 grader nord :love:

Anders (49-åringen) og Silje røk ut i går. De var ikke så interessante uansett, så det gjorde ikke noe :p

 

Helt enig med at det var synd med Erik. Var like tragisk hver gang med de kommentarene hans: "Jeg er jo overlegen i disse konkurrasene, så kanskje jeg skal la de andre vinne så de også får vite hvordan det er å være best" :!:

Åssn går det an å si noe sånt? :no:

Anders var jo den mest sympatiske i gruppen og har gjort en god innsats til utstemmingen igår. Så det var litt trist at han skulle ryke ut som følge av at partneren i konkurransen fikk få stemmer.

 

Det skurrer litt, men det er TvNorge som setter reglene. :(

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Jeg så akkuratt heleutstemmingen på Web-TV, for å se hvem som er i allianse med hvem. Det var ingen overraskelse nå sist, men forrige gang skjedde det noe merkelig. Andreas lovpriser Thomas og sier at han har gitt han mest poeng og Espen minst, men i poengoversikten så viser det seg at har har gjort akkuratt motsatt. Så enten har noen gjort en bummert ellers så driver Andreas gjøn med oss seere.

 

Hadde poengfordelingen blitt slik som Andreas sa så hadde ikke Thomas røket ut. Har TV-Norge dummet seg ut eller har de sitt på det tørre? Det skulle vært interessant med et offisielt svar fra TV-Norge.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Nå er det avgjort.

 

Madelene gikk seirende ut av finalen med 500k. Kjersti ble nummer 2 og Andreas nr 3

 

Tom Stiansen klarer seg ypperlig som programleder og annonsert nå på tampen at det blir ny runde til neste år.

 

Nå begynner konseptet å bli litt utslitt, tror de trenger litt fornyelse. Jeg synes ihvertfall at det kun var ok underholdning i år. Kanskje litt for lite konflikter? TvNorge bør være litt mere selektive når de siler ut deltakere og få med seg litt flere kranglefanter.

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...