Jump to content
Sign in to follow this  
Joachim_F

Nytt innhold til World of Warcraft (PC)

Recommended Posts

Just in time!

Fikk ADSL linja mi i dag :D

Det hjelper fint lite når du bruker Blizzards downloader :)

Brukte 2 timer på å få ned den siste patchen, veldig....."raskt" må jeg si... :hmm:

Vell jeg brukte 15-20min på å downloade patchen med ei 1mbits linje.

Trikset er å sette på downloading, samme natta som det er maintance :)

feil, trikset er å bruke netlimiter å sette upload hastigheten på downloadern til ca halvparten av opphastigheten din, eks vi har 1024\256 linje og maks opp der er ca 30kbps, hvis jeg da setter opp til 15k så får jeg rimelig fin fart på den etterhvert :D dette er pga at den er basert på bittorent, og hvis den bruker for mye av opplinja så blir ned hastigheten veldig dårlig. det har hvertfall jeg merket når jeg har lastet ned med bittorent. (lovlige downloads seff :whistle:

Gratis og gratis du...

Zul'Gurub: Var litt fin, men raid-instance over flere dager.. *yawn* Jeg har et liv uttenom wow også.. :roll:

Arathi Basin: uprøvd men er ingen stor BG-fan

Stranglethorn Fishing Extravaganza: Spennende. Hadde jeg bare kunnet fiske ;)

Damage absorption no longer protects against falling: Fikk jeg bittert erfare. Alltid les patch notes først! :(

Dressing Room: Nice :)

Need Before Greed and Group Loot options have been improved: Sikkert bra men uvant. Og det virker som folk trykker mer nå uten å tenke seg om de er vt eller n.

Med gratis mener jeg at dette ikke er en ekspansjon man må betale for å få installert, slik som er tilfelle med "ordentlige" ekspansjonspakker og f.eks. "booster packs" i AO. Du må selvfølgelig fortsatt betale månedsavgift for spillet.

Når jeg sa det ikke var gratis mente jeg at jeg betaler for å få disse tingene (patches m,m) Men hvorfor var ikke dressing r0om med i skrivet??

Edited by Erzoul

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...