The Norwegian 304 Report post Posted September 14, 2005 Driver litt med alpintrening på tirsdager og torsdager... ve har svømming og løping på tirsdagene og hardtrening på torsdagene. Men jeg trenger noen tips til god treningsmat som passer til løping, svømming etc. (har hørt at spagetti er bra.. ) Quote Share this post Link to post
Earendil 33 Report post Posted September 14, 2005 Egg, tunfisk, kylling, mjølk og liknande er fint. Mat med mykje karbohydratar kan også være fint. Grovbrød f.eks. Prøv å ete mat med mykje karbohydratar etter trening f.eks. rosiner eller ein moden banan. Quote Share this post Link to post
Orbo 0 Report post Posted September 15, 2005 http://www.treningsforum.no/article/articl...n%E6ringstabell Her finner du en veldig fin oversikt. Du bør få i deg 50 % karbohydrater, 30% proteiner og 20 % fett, i form av flere - og enumetta. Hasselnøtter er veldig fint som mellommåltider Quote Share this post Link to post
The Norwegian 304 Report post Posted September 16, 2005 Takker for svar! Quote Share this post Link to post
Dr. Jacoby 1 Report post Posted September 16, 2005 forskjellig pasta tror jeg er bra å spise før trening Quote Share this post Link to post
K1M is me =) 0 Report post Posted September 21, 2005 Pasta er desidert best før trening, lett å fordøye. Spis 2 timer før trening (senest!) Quote Share this post Link to post
Havana 0 Report post Posted September 21, 2005 Spist masse, og masse med kjøtt etter teninger... Egg også Quote Share this post Link to post
Bøtta 0 Report post Posted September 25, 2005 Pasta er desidert best før trening, lett å fordøye. Spis 2 timer før trening (senest!) Quote Share this post Link to post
Mr. Fiskum 45 Report post Posted September 28, 2005 banan er godt etter trening! Quote Share this post Link to post
Orbo 0 Report post Posted September 28, 2005 banan er godt etter trening! Ja, det er raske karbohydrater i bananer, noe som er bra etter trening. Quote Share this post Link to post
LarsP 1364 Report post Posted September 28, 2005 Jeg har hatt i meg mye bra mat i dag: Frokost: 4 korn-frokostblanding + banan Mellommåltid: banan Lunsj: 4 grove polarbrød med tunfisk Middag: Omelett, kyllingfilet og salat =p Quote Share this post Link to post