Gå til innhold

addons som ikke fungerer i 1.7

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle mine addons slutta å virke nå etter den nye patchen.. :(

Men noen som veit om en annen bra side, bortsett fra curse-gaming.com, å laste ned fra..? curse-gaming funker ikke her, funker den hos noen andre...? :hmm:

Skrevet

Lootlink, Allinoneinventory døde etter nye patchen, og som du sa j0k3r får jeg en:

"Connection was refused when trying to connect to www.curse-gaming.com"

Addonfixer 2.20 er også utilgjengelig....

Noen som har noen forslag?

Linker...?

*Sleepy*

Skrevet

Ny versjon av Auctioner Kompatibel med 1.7 patchen.

Atlas funker. Men hvis det har kommet nye instancer i 1.7 patchen så har den jo ikke kart over de.

Driver å tester Titan-bar. har ikke funnet noen feil hittil.

EquipCompare funker.

Gather er også oppdatert.

FastQuest funker ikke.

BankItems funker.

Skrevet

Er det noen har som veit hvordan man resetter databasen i LootLink, har oppdatert men mange items er "bugged" so om jeg ser på dem så blir jeg DC'a.. finner ikke kommandoen...

Takk for eventuelt folk sol kan hjelpe!

Skrevet

bruker insomniax +servitude. det meste virker,bare noen feilmeldinger av og til.

insomniax er ikke blitt oppdatert enda så jeg får oppdatere noen av de addonsene som har kommet ut i ny versjon selv...kjedelig :hrm:

Skrevet

Mobhealth funker ikke lenger hos meg. Har lastet ned ny versjon av det, men får det ikke til å funke. Utroligt dritt og se helsa til monster som prosent i stedet for antall hitpoints :(

Skrevet
WoWtoc ftw! sjekk på curse gaming etter den...oppdaterer .lua filene og gjør dem kompitable med nyeste versjon av spillet..

Tusen hjertelig takk. :) Den fiksa alle problemene hos meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...