Gå til innhold

Logitech Precision Gaming og konkurrenter


Anbefalte innlegg

Hei!

 

 

Fikk Logitech Precision Gaming i bursdagsgave, men er usikker på om jeg skal beholde dem. De ble kjøpt på datakjeden i Trondheim, til en (over)pris av 449,-. Er det andre headset i denne kategorien jeg heller burde vurdere? Kan legge i maks 150,- til, men helst ikke noe som helst.

 

Jeg er ute etter god allround-lyd, altså skal de helst kunne brukes til musikk og spill, samt en film nå og da. Om én av bruksområdene må bort blir det vel film.

 

Det er også viktig at mikrofonen gir brukbar eller bedre lyd, og at de kan brukes i en del timer uten at det blir mye ubehag. Noe kan jeg leve med, da det bare er å ta av seg øretelefonene i en periode, men det er upraktisk når man spiller online.

 

 

Håper på noen gode svar,

 

        Zlatzman

Endret av ZLatzman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har selv sennheiser pc160, og er veldig fornøyd. bra lyd, veier ikke så mye og mikrofonen gir også en god fin lyd har jeg blitt fortalt (testa en del på skype)

 

jeg betalte litt under 800 på databutikken for noen mnder sia

 

edit: linky -> http://www.databutikken.com/no/default.php?artId=SENPC160

 

det står en del mer om de på microplex.no

Endret av Spirre
Lenke til kommentar
Ikke gå for Sennheiser=) Ta heller et KOSS SB-45.. De fikk jeg for 515 Kr (Inkl porto) fra shg.no :D Prøv det! Garanterer at du blir fornøyd! KOSS har også livstidsgaranti på alle sine varer :p

Har du noen grunn til å si at jeg ikke burde gå for Sennheiser, eller er det bare fordi SB-45 er så genialt gode? Koster forøvrig 150,- mindre enn PC-150 på shg.no. Noen som har erfaringer med Plantronics eller andre headset? Gjerne noen som har prøvd flere enn bare ett headset i denne prisklassen.

 

Takker for informasjonen jeg har fått hittill.

Lenke til kommentar

mitt tips er fremdeles at du bør ta en runde (om du bor på en plass med en hifi butikk) og sjekker ut diverse headsett. de fleste har hoder som ikke er likt skapt, og derfor vil et headsett være mye bedre for en persom enn en annen selv om lyden er like god.

 

jeg hadde tidligere det zalman headssettet med 5.1 lyd, mene det var stort og tungt plus at det var helt tett rundt øra, noe som førte til at det ble varmt og jeg svetta og klødde mye i øra. ikke behagelig akkurat

Lenke til kommentar

Eg vil nok anbefalle Sennheiser der har du mangen gode gamer/allround klokker deriblant pc155, pc155usb og pc160

 

det som gjer Sennheiser bedre en koss er nok i hovedsak micen det har og Plantronics men det har ikkje så god lyd igjen.

 

på Sennheiser er det 2 micer den eine ut i romet for å filtre vekk støy (likt som de headsetta de bruker på de fleste callcenter)

 

pc160 er nok kongen til gaming

 

har foresten headsett fra alle disse som er nevnt over, de er og alle prisa over 700

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...