Jump to content
Sign in to follow this  
Fjelldal83

Tips til bra multifunksjonsskriver

Recommended Posts

Hei

Ser etter en god multifunksjonsskriver til kjæresten min som studerer grafisk design. Den kommer til å bli brukt mye, spesielt scannefunksjonen.

Noen gode tips?

Maks pris 2000 kr

Mvh

Christoffer

Har sjekket der og mange bare skryter av bra billedkvalitet osv... Veldig lite utfyllende. Brukeren av skriveren utdanner seg til grafisk designer og hun er meget kresen på billedkvalitet på utskrift og skanning. Derfor har jeg lyst på anbefalinger fra folk som har peiling.

Du skal uansett ha takk for tipset :)

Edited by Daemonifuge

Vel....som jeg skrev så er maks pris 2000 kroner. Blir nok for dyre de alternativene du serverte meg. Du skal uansett ha takk :)

Oj, sorry, det så jeg ikke :S Beklager.

Jeg har selv en RX500 som jeg kjøpte for 1800 kroner, den er utgått, men er svært bra. Jeg vet at det er noen få som har den på lager fortsatt, sjekk litt og se - For den er absolutt verdt pengene sine.

Brukeren av skriveren utdanner seg til grafisk designer og hun er meget kresen på billedkvalitet på utskrift og skanning.

Hvis prisrammen er 2000 og hun som skal bruke den blir fornøyd med det du får for den prisen vil jeg ikke si hun er kresen. Snarere tvert imot.

For 2000 får du en brukbar blekkskriver. Skal du ha en bra scanner bør du ut med 2-3000 bare for den.