Gå til innhold

Drivere til nVidia GeForce Go 6800 Ultra


Spillarkivet

Anbefalte innlegg

Hei

 

Har en Dell XPS Gen 2 med et nVidia GeForce Go 6800 Ultra skjermkort. Har opplevd et par problemer med et par spill. Alt går fint helt til jeg starter opp spillet, da går det plutselig i turbofart - akkurat som veldig gamle spill beregnet for Win 95/98 pleier å gjøre. Enda jeg kjører på maks oppløsning og maks grafikkdetaljer, så går spillet i turbofart.

 

Så derfor tenkte jeg kanskje at jeg trengte nye drivere til skjermkortet, men jeg klarer ikke å finne noen. Lastet ned noen fra www.nvidia.com, men får feilmelding hver gang jeg prøver å installere dem. Noen som har noen tips som kan hjelpe meg?

 

Når jeg starter Battlefield 2 får jeg beskjed om å oppdatere skjermdriverne mine for en optimal perfomance.

 

Vet det er flere som har XPS her, så håper dere kan hjelpe meg :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Takker for de gode svarene :D

Lastet ned drivere fra Dell sin support side nå, og da fungerte spillene som gull :D Det var jammen godt hehe

Har prøvd det meste av drivere til xps. De driverene på laptopvideo funker bedre føler nå jeg :yes: 78.11 er en fin driver. Den skal være skreddersydd til xps. og 78.10 til go 6800. Jeg får hvertfall, best score i 3dmark05 med den driveren:)

lykke til

-yokko-

Lenke til kommentar
Har prøvd det meste av drivere til xps. De driverene på laptopvideo funker bedre føler nå jeg :yes: 78.11 er en fin driver. Den skal være skreddersydd til xps. og 78.10 til go 6800. Jeg får hvertfall, best score i 3dmark05 med den driveren:)

lykke til

-yokko-

Laster ned 78.11 nå :) Opplevde noen bugs med den jeg lastet ned fra Dell sine sider. Hoppet plutselig ut i Windows når jeg skulle spille.

Lenke til kommentar
Laster ned 78.11 nå :) Opplevde noen bugs med den jeg lastet ned fra Dell sine sider. Hoppet plutselig ut i Windows når jeg skulle spille.

Vil ikke anbefale 78.11 driveren da flere ha hatt tull med den... 80.40 er den som gir best ytelse og stabilitet, men husk å fjerne de gamle med drivercleaner først..

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar
Laster ned 78.11 nå :) Opplevde noen bugs med den jeg lastet ned fra Dell sine sider. Hoppet plutselig ut i Windows når jeg skulle spille.

Vil ikke anbefale 78.11 driveren da flere ha hatt tull med den... 80.40 er den som gir best ytelse og stabilitet, men husk å fjerne de gamle med drivercleaner først..

Jeg har også prøvd 80.40. Det blir grafikkbugs når jeg spiller css...

Det er hvertfall min erfaring :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...