Spirre Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 jeg mener å huske at du fikk det dersom du tok ambulansemissionet i vice city, mene i san andreas så får du bare max helse. noen som vet hva jeg må gjøre for å få uendelig stamina?
Admin'c Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Unlimited stamina: Activate the optional paramedic missions and reach level 12 to be able to run indefinitely. aktiver ambulanseoppdragene og kom til nivå tolv for å få uendelig uutholdenhet.
Spirre Skrevet 13. september 2005 Forfatter Skrevet 13. september 2005 hm...det har jeg gjort, og jeg fikk full helse, ikke stamina.
SemikolonP Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 (endret) Det er nok ikke mulig å få evig stamina, men du kan finne gymsaler rundt i San Andreas. Bare sett deg på treningssykkelen og tren, eller ta deg en svømmetur. EDIT: Skrivefeil Endret 20. september 2005 av :P
Hr. Jenssen Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Det er nok ille mulig å få evig stamina, men du kan finne gymsaler rundt i San Andreas. Bare sett deg på treningssykkelen og tren, eller ta deg en svømmetur. Det finnes jo et maks-nivå for stamina da. Når det er oppfylt, nytter det jo ikke å få mer stamina, uansett om du sykler et par ganger rundt jorda.
Spirre Skrevet 19. september 2005 Forfatter Skrevet 19. september 2005 ok da får jeg maxe den på sykelen da. i vice city fikk du nemlig uendelig stamina når du tok ambulanse oppdraga
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå