Djengo^^ Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 synes det var litt mye ooc snakkk i chatten.. skulle si noe med min ud rogue og så kom det meldinger fra norske folk: ikke kal deg snikmorderen det står imot blizz sin navnlåv.. fikk fiksa det Var du snikmorderen!! jeg /w a om "du er norsk" eller noe, så sa du at du måtte bytte navn Norath heter jeg. Er lvl 11 UD rogue. Hilste på deg i Deathknell
superreven Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Har startet en female orc warrior på Venture Co. Navn: Gehenna. Forlot general chat rimelig fort, da det var fult med "omg/wtf/lol" små drittunger som spammet alt mulig OOC.
Zlash Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Jeg fikk da starten en char på Defias brotherhood. Var mange hyggelige stunder rundt bålet i goldshire igår kveld
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 det er slik i begynnelsen på en RP server, men det blir ryddet opp etterhvert som folk skjønner hva det er må bare ta en her jeg starta altså en dwarf hunter på venture co og plutselig ser jeg i general "Dutch ettelerannet search new members for our dutch guild" herregud tenker jeg bare closer general chat og spiller videre jeg er nå lvl 10 og forholdene begynner å bli bedre folk som ikke helt skjønner hva slags server de er på leaver og starter en på en PVP server samtidig som de som i første omgang ikke vet hva RP er skjønner det og spiller Skikkelig
Trygve Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Noen som spiller horde på Defias Brotherhood her?
chokke Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 (endret) Noen som spiller horde på Defias Brotherhood her? jeg tror jeg, husker ikke helt edit: vurderer å starte på laughing skull istedet, men tviler. Endret 15. september 2005 av chokke
TaleX Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 noen horde på The Venture Co. som er med i guildet demons within?
czr Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Spiller på venture co. Foreløpig guildløs. ud rogue som heter Wreden..
TaleX Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 (endret) Spiller på venture co. Foreløpig guildløs. ud rogue som heter Wreden.. gi meg en /w en gang jeg er på så kan du joine mitt guild... Endret 15. september 2005 av TaleX
PcT Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 11 hunter på defias nå Btw om dere er horde på Defias Brotherhood si nicket deres Mitt er Pct (doh)
Crispin Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Har lyst og begynne og spille på 1 av disse 2 pvprp serverene. Men er litt usikker på hvilken. Har lest igjennom denne posten, men fant ikke helt ut hvor jeg skulle starte. Noen som har en guild på noen av serverene? Kanskje laget en irc kanna? husker når hamarush kom, da var det 2kannaler på quakenet, med hver sin guild på hver side, horde og allianse. Det var toppers, bare synd køen var helt syk og jeg fikk aldri starter. Har lyst og starte nå, så kom med "tilbud"
chokke Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 mith er Dugh, lvl 3 shaman, will only serve the great warchief, thrall.
czr Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Spiller på venture co. Foreløpig guildløs. ud rogue som heter Wreden.. gi meg en /w en gang jeg er på så kan du joine mitt guild... Den er god. Hva heter du da?
TaleX Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Spiller på venture co. Foreløpig guildløs. ud rogue som heter Wreden.. gi meg en /w en gang jeg er på så kan du joine mitt guild... Den er god. Hva heter du da? Talex
Crispin Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Gadd ikke vente lenger, så laget meg en orc hunter ved navnet Amantar på Venture co.
mobilfreek Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 level 14 ud rogue på defias brotherhood... men gidder ikke mere for mange tullinger der
Khalifen Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 11 hunter på defias nå Btw om dere er horde på Defias Brotherhood si nicket deres Mitt er Pct (doh) Noen gang falt deg inn at det er en ROLEPLAY-server! Vet du om noen som heter Pct i virkeligheten? Hvor lenge er det til du blir reporta mon tro?
Irons Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 (endret) Defias Brotherhood, har en gnome warrior som heter Ironspeed. Han har vokst opp blandt dverger etter att han måtte rømme fra Gnomeregan, ble funnet av ett stolt dverge par. Navnet hans har en historie noe i denne duren: Ironspeed var altid liten og rask, og fikk altid høre att det ikke var rett av en dverg og være så rask (derav speed), men han var fortsatt sterk som ett vildsvin, han kunne hamre jernet til fantastiske kreasjoner bed smia hele dagen lang (der av iron).. Men nå er altså tiden kommet, en større trussel lurer i mørket og truer denne stolte dvergs hjemmtrakter(gnome), han kjenner sitt kall, han vil tjene sin konge I den mektige Dverge byen.. Kanskje vil han oppdage større trusler en disse skittene troggs som har invadert hans gamle lekeplass, kanskje vil han tilogmed møte nye venner... *------------------------------------------------------------------------------------------* Før han la ut på sin reise fikk han fortalt noe han ikke helt skjønte: Storevom(Ironspeeds "far"): "Sønn, det er noe du må vite..." *Storevom tar rundt sin kone, gir henne ett tungt blikk, før han snur seg tilbake til Ironspeed* Storevom: "Du vet at vi altid har tatt vare på deg som vår egen sønn, men du har vel lagt merke til at du ikke er som andre dverger i området?" IS: "Hva mener du med det? jeg har lagt merke til at min hår vekst er langt fra like, errmmm utviklett som de andre dvergene her" *IS ser seg rundt, over alt er det hårete dverger, alle litt større enn han" Far:"Det er noe du må vite, når jeg og din mor var ute og sanket mat, I nærheten av Gnomenes gamle hovedby, fant vi deg nedfryst ett stykke inn i skogen..." Samtalen hadde fortsatt en god stund, men Ironspeed var en standhaftig liten dverg, det lå i blodet hans, som alle andre dverger. Han hadde blitt sint og bestemt seg for å værve til heren og tjene sin konge *------------------------------------------------------------------------------------------* Har egentlig ikke RP'a sååå mye i wow, men litt irl, så kan bli morro, blir litt på si spilling siden jeg har en main på daggerspine Endret 16. september 2005 av the_real_Sp33D
Arne And Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 (endret) Har startet en NE Priest på Defias Brotherhood etter anbefalning fra bruttern. Han har spilt Earthen Ring mye og sa de fletse seriøse guildsene beveget seg til Defias. Har nå spilt meg til 8 lvl og er i et veldig kjekt guild, Natures Grasp. Veldig lite ooc på general og rollespillingen er svært bra. Hadde egentlig gått lei WoW, men dette gav spilllet en helt ny dimensjon. Powerlevling er plutselig ikke så viktig. Endret 16. september 2005 av Arne And
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå