Espein Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Ok, et enkelt spørsmål for dere sikkert Har en CPU kjøler med vifte. Men jeg får ikke koblet viften noen steder for hovedkortet mitt har ikke 4-pins tilgang. Altså hvor/hvordan skal jeg koble til den vifta i hovedkortet evt. andre steder? Har en Zalman 6-kanals vifte styring, men tør ikke å gå ut på kutting av ledning. Det går vel ikke å koble den 4-pins vifta i den 3 pins inngangen på hovedkortet? .Takk.
Admin'c Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 hvordan ser kontakten ut og hvor kommer vifta fra? er det samme kontakt som den som går inn i harddisken?
Espein Skrevet 12. september 2005 Forfatter Skrevet 12. september 2005 (endret) hvordan ser kontakten ut og hvor kommer vifta fra? er det samme kontakt som den som går inn i harddisken? Altså, vifta sitter på cpu kjøleren. Vifta har en sånn pins som denne: (er ikke et bilde av min maskin, men dere ser de ledningene fra kjøleren og vifta.) Uansett det er en etter min forståelse en 4 pins "kontakt", og hovedkortet mitt har ikke no kobling til den. mitt HK: Asus p4p800 SE/GD min kjøler m/vifte: Asetek - VapoChill Micro Endret 12. september 2005 av Ludacris
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå