Lufthode Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Hei. Sitter på en grøss-kjedelig jobb, vil derfor spille cs. Problemet er at ingen har gitt meg nett-tilgang, jeg har derfor kun min private bærbare pc tilgjengelig. (har noen røtne aetat-terminaler tilgjengelig avogtil...). Tenkte jeg kunne korte ned tiden med å sette opp en cs-server lokalt, og spille. Problemet er at når jeg ikke har nett, så nekter steam å starte.Selv om jeg velger "offline mode" så klager den bare om manglende forbindelse. Noen måte jeg kan løse dette på? Ja, har oppdatert til en hver tid nyeste versjon av steam. Og om dette er besvart før, så beklager jeg, prøvde å søke litt rundt, men fant ingenting.. (ikke at jeg er noen gud innen det å søke dog...) Mvh Trygve
Lufthode Skrevet 12. september 2005 Forfatter Skrevet 12. september 2005 feilpost? Kan godt være.. isåfall beklager jeg..
Bear^ Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Eneste muligheten er å koble til nette, kjøre steam og la den gjøre det den vil, og så koble av nette igjen. Tror desverre ikke der er noe andre måter
Newt32 Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 (endret) Skjønner ikke helt. Man kan ikke lage en server uten nett, det er logisk. Endret 12. september 2005 av Newt32
Lufthode Skrevet 12. september 2005 Forfatter Skrevet 12. september 2005 Skjønner ikke helt. Man kan ikke lage en server uten nett, det er logisk. Jeg har tidligere HELT fint klart å lage en lokalserver...(ok, ok, glemte lokalserver), men uansett så er ikke å kunne lage en server problemet her, om du hadde lest bedre så hadde du sett ,at jeg ikke i det hele tatt får startet cs.
Sigga Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Man er vel som regel på nett når man er tilkoblet et LAN...
Newt32 Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Jeg har tidligere HELT fint klart å lage en lokalserver...(ok, ok, glemte lokalserver), men uansett så er ikke å kunne lage en server problemet her, om du hadde lest bedre så hadde du sett ,at jeg ikke i det hele tatt får startet cs. For det første viste jeg ikke at det var en lokalserver. Og for det andre kunne du ikke ha laget en internett server uansett om CS hadde virket eller ikke.
Mammuten Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Last ned Dedicated Server med Steam, og velg "Local" elns.. Da lager den en lokal server. Steam må du bare logge på, trykke på "Husk meg" ellernoe, iallefall slik at den husker brukernavn og passord, så skal det ikke være noe problem
danilovic Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Eneste muligheten er å koble til nette, kjøre steam og la den gjøre det den vil, og så koble av nette igjen. Tror desverre ikke der er noe andre måter Ikke hør på hva de andre sier - Bear^ har rett. Sjokk at ungfolene begynner med synsing i CS-delen av forumet.
PØM Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Tidligere kunne man starte Steam offline uten nett, men etter de nyeste updatene så går ikke dette. For å spille CS offline må du koble opp med nett først.
Newt32 Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Tidligere kunne man starte Steam offline uten nett, men etter de nyeste updatene så går ikke dette. For å spille CS offline må du koble opp med nett først. Ke?
Bear^ Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Tidligere kunne man starte Steam offline uten nett, men etter de nyeste updatene så går ikke dette. For å spille CS offline må du koble opp med nett først. Steam må være oppdatert 100% for at du skulle kunne spille offline og slik har det vært. Om HL2 ikke er 100% og ready så kan du ikke spille offline uansett hvor mye du prøver og da er eneste løsninen å koble seg til og la spillene oppdatere seg til de er 100% og ready. Har ikke DSL så jeg bruker steam for det meste offline. Er ikke mulig å spille et spill offline når du bare har 98% på det.
-Teddy- Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 Å sette opp dediacted uten nettforbindelse er umulig. Å bare spille offline med evt bots skulle gå bra. Sette opp LAN game som listenserver skulle også gå bra. Men som sagt, dedicated går ikke. Har prøvd.
PatSharpX Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 høres rart ut?? Har aldri hatt noe prøblem med det. Har du prøvd å instalere steam på nytt??
Rostad Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Sånn der er det til meg og. Får ikke til og starte spillet i off-line mode, har prøvd og reinstalere og formatert men det går ikke allikevel...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå