xanonymx Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 (endret) Jeg har koblet en flat skjerm tv til dataen slik at jeg har to skjermer, flat skjermen har jeg koblet til s-video uttak, men hvor finne jeg driver til skermen slik at jeg kan få en klar skjerm, fordi det går neste ikke an å lese teksten på den. Det er en Philips. Edit: Modelnr er: 15pf9925 Endret 12. september 2005 av xanonymx
xanonymx Skrevet 12. september 2005 Forfatter Skrevet 12. september 2005 Er det ingen som vet hvor jeg kan finne driver, eller forandre instillinger slik at det går an å lese teksten.
smh Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Det nytter ikkje med driver for å løse problemet ditt. S-VHS utgangen sender ut signal i 640x480? og skjermen er laga for 1280x1024?. Så det vil aldri bli bra. Det enklaste er å kjøpe eit skjermkort med to utganger, evt eit ekstra som passer i ledige PCI spor i PC-en.
xanonymx Skrevet 12. september 2005 Forfatter Skrevet 12. september 2005 Går det an å redigere noen instillinger slik at det blir litt bedre i alle fall.
smh Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Kanskje litt, men det er så lite at du normalt ikkje ser forskjell. Så tviler på at det hjelper. S-VHS utgangen er laga for fremvisning av eit eller anna slag på TV, Prosjektor osv......... Der trengs det normalt ikkje god kvalitet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå