AT1S 413 Report post Posted September 11, 2005 Det store Lan partyet på Samfundet på Råholt, er jo the Summit. Jeg var på det i 2004, og jeg synes det var rått. Andre som har vært der som synes det var dårlig? Quote Share this post Link to post
Håvard 701 Report post Posted September 16, 2005 (edited) Det store Lan partyet på Samfundet på Råholt, er jo the Summit. Jeg var på det i 2004, og jeg synes det var rått. Andre som har vært der som synes det var dårlig? Hallo. Jeg var der nå i 2005, og lagde en tråd om det. trenger kansje ikke å ta opp lan som er over et år gamle, siden de har blitt holdt igjen, og ny info har kommet ut. EDIT: er forresten et veldig bra lan! MVH Håvard Edited September 16, 2005 by Hrisebro Quote Share this post Link to post
AT1S 413 Report post Posted September 19, 2005 Det store Lan partyet på Samfundet på Råholt, er jo the Summit. Jeg var på det i 2004, og jeg synes det var rått. Andre som har vært der som synes det var dårlig? Hallo. Jeg var der nå i 2005, og lagde en tråd om det. trenger kansje ikke å ta opp lan som er over et år gamle, siden de har blitt holdt igjen, og ny info har kommet ut. EDIT: er forresten et veldig bra lan! MVH Håvard Kanskje det, men tenk om jeg vil lage egent topic om da jeg var der... Cp! Quote Share this post Link to post
sigz 1 Report post Posted September 29, 2005 Enig med Hrisebro. Ingen vits å skrive om et LAN som holdt sted for 1 år siden. Vi har skrevet om dette i en egen tråd. Derfor: en unødvendig tråd. Helts ikke kall folk CP på forumet. Ikke særlig bra. Quote Share this post Link to post