LizteR Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 To spørsmål, 1: Jeg er på jakt etter warrior macros som gjør feks hvis jeg trykker charge in combat så skifter jeg til berserker stance og intercepter og gå tilbake til battel stance osv. 2: Er det noen som veit om en mod slik at jeg kan se hp på alle i tall og ikke bare prosent? Vet at mange har det men finner ikke ut hva den heter <3
XzIz0 Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 2: Bruker Cosmos jeg og da får jeg se dette Www.Cosmosui.org
anon12234 Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 www.ctmod.net der kan du laste ned slik at du kan se hp og mana/rage i tall til deg og partymembers......
henrik_s Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 To spørsmål, 1: Jeg er på jakt etter warrior macros som gjør feks hvis jeg trykker charge in combat så skifter jeg til berserker stance og intercepter og gå tilbake til battel stance osv. 2: Er det noen som veit om en mod slik at jeg kan se hp på alle i tall og ikke bare prosent? Vet at mange har det men finner ikke ut hva den heter <3 1. Nei, dette er ikke mulig med macros. I en macro kan du bare gjøre en spell
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå