knuthfk Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 Når jeg søker i dc får jeg opp som første fil "searching in passive mode is currently disabled.txt" Under denne får jeg opp evt andre treff. Men det virker som om denne meldingen legger restriksjoner på antall treff jeg får. Noen som kan forklare meg hva dette betyr?
Bruker-33331 Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 Du er på en hub du måre være registrert for og søke/laste ned
Bytex Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 Jeg har et relatert spørsmål (eller kanskje ikke?): Ofte når jeg joiner DC++-servere connecter folk til meg med en gang og begynner å laste ned midt i ei fil jeg aldri har lasta opp til de før. Hva slags funksjon er dette, og hvordan gjøres det? Har aldri skjønt noe av ASL-greiene. Men det hadde jo vært kjekt hvis man laster ned noe svært, blir avbrutt og glemmer å søke pånytt dagen etter..om den bare connecta til første og beste som har fila på en server man joiner, mener jeg.
Bruker-33331 Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 Jeg har et relatert spørsmål (eller kanskje ikke?): Ofte når jeg joiner DC++-servere connecter folk til meg med en gang og begynner å laste ned midt i ei fil jeg aldri har lasta opp til de før. Hva slags funksjon er dette, og hvordan gjøres det? Har aldri skjønt noe av ASL-greiene. Men det hadde jo vært kjekt hvis man laster ned noe svært, blir avbrutt og glemmer å søke pånytt dagen etter..om den bare connecta til første og beste som har fila på en server man joiner, mener jeg. De laster fra flere folk. Hvilken klient de bruker vet jeg ikke. varierer.
Amnio Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 Ofte når jeg joiner DC++-servere connecter folk til meg med en gang og begynner å laste ned midt i ei fil jeg aldri har lasta opp til de før. DC++ støtter resume, så de har sikkert lastet ned noe data fra andre for deretter å fortsette der de drev fra deg. Det kan også være som Bundy sier at de bruker en klient med støtte for nedlastning fra flere kilder til samme fil samtidig. F. eks. RevConnect støtter dette. Har aldri skjønt noe av ASL-greiene.Er det ADL-search du tenkte på? Det er en funksjon for å gå igjennom fillister du har lastet ned etter informasjon du spesifiserer. (såvidt jeg vet. Bruker det ikke selv) [...]blir avbrutt og glemmer å søke pånytt dagen etter..om den bare connecta til første og beste som har fila på en server man joiner, mener jeg.Har du på automatisk søking etter flere kilder så vil (naturlig nok) programmet automatisere denne prosessen. Har du DC++ vil den prøve å koble til alle kildene den finner helt til den får en ledig slot, så fort det skjer holder den seg til den kilden samme hvor bra/dårlig hastighet du får.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå