Gå til innhold

Er det flere som venter på PB oppdatering?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Kjæresten min kjøpte den nyeste ibook'en og jeg må si at maskina og OSX er bare helt fantastisk. Mine forhåpninger til oppgraderingen; høyere oppløsning på display(12 " trenger det virkelig), 1Gb ram standard, dual core G4 og et bedre skjermkort.  :)

Nei, jeg sitter med en akkurat nå, og oppløsningen er optimal i forhold til hvor pine smått alt blir på små skjermer.

 

Jeg fatter ikke sytet over den lave oppløsningen på 12" PB, for med alt eyecandy du får med på OS X som gjør det hele så flott så har oppløsningen ingenting å si.

 

Jeg har alledede lærere som spør meg hvordan i huleste jeg klarer å lese 12pt skrift i Word med denne her, det må overhodet ikke bli mindre, medn heller ikke større. 1024*768 er perfekt for 12", hvis du vil ha høyere oppløsning, kjøp en større modell!

 

Edit: Diverse trykkleif

Endret av Hubman
Lenke til kommentar
Vel smaken er som baken :) Er veldig spent om det blir lansert nye produkter i dag. Hvis Powerbookene blir oppdatert, da blir det bestilling på meg! :D

Ingen ny PB release i dag men neste uke kommer det mest sann. små endringer..ikke så store til at det blir en ny "releaseparty" av den slag vi så i dag..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...