Kristian A.G. Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Lurte på en ting som kanskje en annen paladin kan hjelpe meg med. Hvis jeg bruker Seal of the Crusader (SotC) sin Judgement på en mob, så vil den f.eks. ved Rank 5: Increase Holy damage taken by up to 110. Hvis jeg så bruker Seal of Command (SoC) på meg selv, ikke Judgement, så skulle man da tro at når SoC proccer adder den opp til +110 dmg på det evt. SoC treffer for. Har testet dette litt, men kan ikke se at den faktisk virker. Det ser ikke ut som om det blir added noe ekstra dmg, kan jo selvfølgelig ikke være sikker, da det ikke står hva som er SoC dmg kontra det som evt. kommer fra SotC sin Judgement. Min største non-crit SoC er fortsatt uten at SotC er blitt brukt, så det virker jo litt som om den ikke fungerer. Er det noen som veit noe mer ang. dette? Helst da en paladin som har testet litt selv. Eller om noen har link/info til andre steder der jeg kan finne ut noe mer. Takker for alle svar.
superreven Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 Har opplevd det samme selv... SotC ser ikke til å legge til skade når en bruker SoC, selv om det er å regne som holy damage. Mitt største SoC crit er også uten SotC. Gjerne ikke så veldig mye til hjelp, men bare sier meg enig her...
likferd Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 Er vel bare å sende en ticket og spørre. Da får du enten "Working as intended" eller "Known bug" som svar.
ArchEnemY Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 Såvidt jeg vet så skal ikke JotC ha noen invirkning på SoC. Hadde vært kjekt om det gjorde det. Har lest noe om dette ett eller annet sted, men husker ikke hvor, så om det var bug eller working as intended har jeg glemt
Tåkefyrste Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 (endret) Husk at når det står "adds up to xxx dmg" så betyr det at det tallet som står legges til som dmg hvis det gjelder en spell som har 3.5sec casting time eller mer. Derfor vil en priest få opp i mot +140 dmg på sin smite spell om han bruker den på en mob som har Judgement of the Crusader på seg, og vil tydelig oppdage dette. Mens Seal of Command regnes som en instant cast spell, og får bare ca. 16% av bonusen (leste dette en plass på blizzard sine sider), nemlig opp til 22 ekstra dmg fra Judgementen. Det vil bety at det ikke er så lett å se hvor mye ekstra dmg du får, fordi det er så utrolig lite, men det virker som det skal iallefall. Endret 10. september 2005 av apollox
Kristian A.G. Skrevet 10. september 2005 Forfatter Skrevet 10. september 2005 Har den siste dagen testa litt ekstra og det ser ut som om den kanskje adder bitte litte granne, ikke mer enn 30 dmg. Det jeg trodde var at den adda basert på hvor mye base dmg man gjorde og ikke på casting tiden til angrepet. Det forklarer jo da hvorfor den ikke adder 110 dmg, men 20-30 dmg. Takker for forklaringen apollox
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå