nilsh Skrevet 8. september 2005 Skrevet 8. september 2005 Skal innstalere linux for første gang. men når jeg booter på cd'n er det eneste som starter er Caldera DR-DOS, hva nå det kommer fra.. ingen linux! prøvd med 2 forskjellige linux-distibusjoner og det samme skjer..
Silvester Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Det der gir ingen mening, er du helt sikker på at du har brent ut riktig iso på riktig måte?
Anonym5656 Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Du har antagelighvis bare brent ut feil
GenericName Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 (endret) ... Endret 11. januar 2011 av Token
nilsh Skrevet 9. september 2005 Forfatter Skrevet 9. september 2005 Så distro er noe jeg må ha som ikke er med på f.eks. Ubuntu eller mandriva?
Thlom Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Ubuntu er en distro... Hva er det du har brent og hvordan?
nilsh Skrevet 9. september 2005 Forfatter Skrevet 9. september 2005 Hey! nå gikk det Lasta ned det enkle brenneprogrammet som det ble tipset om på den andre tråden! Jeg hadde sikkert gjort noe galt med brenninga. På nero, skal jeg velge "oppstartscd"? eller blir det automatisk en bootcd når man brenner en ISO fil? Bare lurer på hva jeg gjorde feil..
Thlom Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Du gjorde feil Du skulle valgt 'Burn image'
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå