mirene Skrevet 8. september 2005 Skrevet 8. september 2005 Jeg har laste ned (fra Ensemble Studios Egene sider) og instalert dette. Når jeg så prøver å kjøre det,så resetter hele PC'en seg :-( Når maskinen starter igjenn så får jeg denne meldingen : Error Caused By A Device Driver Jeg har et Radeon X800XT PE skjermkort med drivere fra August Har og Windows XP med alle oppdateringer. PC'en fungerer bra ellers. Er det flere som har opplevd dette,at spillet krasjer.
Alt-Ctrl Skrevet 8. september 2005 Skrevet 8. september 2005 Prøv å oppdater lydkort driverne dine. Folk pleier å glemme å oppdatere de, hehe.
mirene Skrevet 8. september 2005 Forfatter Skrevet 8. september 2005 hmm..Har MSI K8T NEO2 hovedkort og det har jo "liveupdate". Så den sier jo ifra OM jeg mangler noen drivere. Noe jeg ikke gjør.
mirene Skrevet 11. september 2005 Forfatter Skrevet 11. september 2005 Har nå sjekket etter alle oppdateringer til hovedkort og Windows. Samme feil oppstår når jeg prøver å spille.Maskinen resetter seg. Rart om ingen andre har opplevd det samme
TSP Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Hm, er ikke sikker hva problemet ditt er, men det kan nok være en ide å se gjennom kategorien Tech Help på HG -forumet. evt. poste en tråd der. Er også en god del med guider til de som har problemer rundt om kring. Denne kan kanskje være til hjelp? (Work around for the direct3d initialization failure...)
SuNbUrZt Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Sliter med akkurat det samme problemet her....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå