Gå til innhold

Gamesurf registrering, banned..


Anbefalte innlegg

(cstrike)Har akkurat registrert meg på gamesurf.no lagt inn d nye i autoexec.cfg fila.. alt perfekt.. Men når jeg prøver å joine en av serverne, står det:

You have been banned from this server..

 

Hva i all verden er galt? Har ikke en eneste fil som kan ligne på en cheat engang..

 

Noen som kan hjelpe?

 

er lei av å spille på dårlige servere

 

takker for hurtig svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tue Dec 4 23:55:34 2001 Name: GoodSpeed from WONID: 1567608 listed as detected of having OGC installed.

 

Dette var jo forb. typisk..

Er d noen måter å komme inn på serveren da?

bruker samc på noen av serverne..

 

Er flere som har problemer med at noen har stjelt cd key`n.

*******.. Nå er det opp med sygate på min maskin også.. ikke bare min fars..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

Quote:


Den 2002-08-12 19:44, Macint0sh skrev:

Quote:


GAmesurf er bitre... har sendt mail, men de tror ikke at jeg har kjøpt keyen...


(noe som jeg ikke har gjort)


 

Ser jeg deg på en Gamesurf server skal jeg sørge for at du da definitivt blir stengt ute for godt.

 

 

Tja....Han kan vel kanskje ha fått den vel...Det er ikke alle som trenger å kjøpe spillet for å spille. Jeg har vel gitt bort noen spill også så hvorfor skulle det være en grunn for å stenge folk ute?

Noen skal bare være så fiendtlige her. Du dør ikke av en spiller vel og hvis så har du et problem ja.

Lenke til kommentar

er du bannet i SAMC så kommer du ikke inn på Gamesurf, ei heller noen av de andre serverene som er med i det samarbeidet.

SAMC er ett glimrende tiltak for CS miljøet her i Norge, det er mange idioter som har blitt utestengt som følge av dette prosjektet.

Lenke til kommentar

Hehe jeg ble stengt ute fordi jeg prøvde en cheat en gang (serveren var tom så jeg ødela ikke for noen) men jeg fikk unbana meg fordi han jeg maila var grei å fordi jeg var ærlig regner jeg med.

 

*edit*når det er sagt så skal det hvist være veldig vanskelig å bli unbana der nær sagt umulig.

 

[ Denne Melding var redigert av: zoneman på 2002-08-13 11:40 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-08-13 01:29, SofaKingLame skrev:

Er dere helt skutt ut i det svarteste vakum??


Jeg fikk en key, og visste ikke at den var banna. Få, kjøpe, er vel det samme det vel?


Tenk om jeg fikk den av en venn da Macintosh?


Hvorfor i svarteste ******* skal du banne meg for godt? Er du 14 år og heter Xctr0rZ0r?


Ah, kom deg ut av forumet!


 

Hvis keyen har blitt bannet pga cheat er den bannet, ferdig med saken. Hvis han som har blitt tatt med den gir den videre er den likevel bannet. Du sier at du har løyet til Gamesurf (om at du har kjøpt den) for å få den unbannet. Siden jeg spiller en del på Gamesurf ønsker jeg at best mulig miljø der, og da har ikke denne CD-key'n eller spilleren med den noe som helst å gjøre der.

Lenke til kommentar

*knurre*

 

Jeg er dritforbanna!

 

Jeg kjøpte HL når det kom ut og fikk egen cdkey sammen med det! Men når jeg vil spille er jeg bannet fra omtrent alle servere jeg prøver. Jeg kjekket en side der det var liste over banna wonider og joda... der var min.

Når det gjelder juksing så er jeg på det sterkeste mot det! Jeg fant screenshots på den siden av han som spillet, pervo-jokke kallet han seg. Og man kunne tydeligt se wallhacken han brukte.

hvordan han fikk min wonid vet jeg ikke : , muligens på ett lan for mangen år siden ikke vet jeg.

 

Men uansett. Jeg kjøpte nytt eksemplar av HL ( hvor cdkeyen ikke sto utpå coveret, tyver ) men dette gikk heller ikke å spille med. 100kr i dass.

Ipen min, nicket mitt og alle wonider fra meg blir bannet virker det som ? :sad:

Får vente på ny ip og kjøpe igjen. Går det ikke da skal hoder knuses!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...