Gå til innhold

Ny "N" Mobil fra Nokia?

iCar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm... ser ut som en Symbian 3G-telefon.

Vanskelig å bedømme størrelsen utifra bildene. Den bør i hvert fall ikke være så stor som den muligens ser ut til? :p Men er jo vanskelig å bedømme ettersom den ikke er sammenliknet med noe...

Skrevet (endret)

Jeg skjønner ikke hvorfor dette legges frem som en nyhet på mange sider nå, disse bildene har jo vært ute i mange mange uker.

edit: Men om den er ekte er det jo lovende :)

Endret av arehei
Skrevet
Bildet over!

Der ser man N80 ja... ser ut til å stemme bra i mitt blikk. :p

N6280? N'en står for Nokia da? :p 6280 er jo ikke en del av N-serien såvidt jeg vet...

Skrevet
Hm... Får vi se en offisiell lansering av disse nye mobilene? Bildet ser jo ekte ut. Eller har jeg gått glipp av noe?

Dette er bare rykter så langt.

Er bare å vente å se da :)

Skrevet
Neste 623x mobil bør være en 3g mobil.

Tror det hadde hjulpet 3g å øke,for enn mobil med 3g er det jeg venter på.

Tror det kommer til å ta av med 3G når Nokia 6230i og SE K750i kommer i 3G-versjoner. :D

Og seff når 3G blir så utbredt at også billigmodeller blir ustyrt med 3G...

Skrevet
Neste 623x mobil bør være en 3g mobil.

Tror det hadde hjulpet 3g å øke,for enn mobil med 3g er det jeg venter på.

Tror det kommer til å ta av med 3G når Nokia 6230i og SE K750i kommer i 3G-versjoner. :D

Og seff når 3G blir så utbredt at også billigmodeller blir ustyrt med 3G...

Enig, men ut ifra det bilde ser ikke det ut som om 6233 er en 3g mobil,mulig det er 3g men dog uten kamera foran,virker det som.

Skrevet
Enig, men ut ifra det bilde ser ikke det ut som om 6233 er en 3g mobil,mulig det er 3g men dog uten kamera foran,virker det som.

Tja... mulig du har falkeblikk, men synes det er vanskelig å se det utifra bildet. :p Vises godt på noen modeller at det er kamera foran, mens det vises ikke på andre. På 6280 f.eks. er det umulig for meg å se kameraet, men jeg vet jo at den har kamera både foran og bak... Men hvem vet.. :hmm:

Skrevet

Tja... mulig du har falkeblikk, men synes det er vanskelig å se det utifra bildet. :p Vises godt på noen modeller at det er kamera foran, mens det vises ikke på andre. På 6280 f.eks. er det umulig for meg å se kameraet, men jeg vet jo at den har kamera både foran og bak... Men hvem vet.. :hmm:

Hmm du sier noe der ja :thumbup:

For vente og se da,håpe det wer kamera foran som vi ikke ser.

Skrevet
Uansett ser det desverre ut som dette er mobiler som ikke kommer før i 1 kvartal 2006, det er inntil et halvt år det. Kjipe greier, er så utrolig keen på n91

Ja du kan jo se hva som skjer med N90,skulle vært ute for lengst...!

N91 skulle jo komme 4 kvartal i år,har blitt usatt til 1 kvartal 2006 nå.

Skrevet
..

Den har ikke blitt utsatt bare fordi et eneste bilde på internett, med ukjent opphav og ikke bekreftet fra noe hold, sier at den kommer senere.

Vi får vente å se.

Skrevet
N71 er vel heller ikke presentert? Klappmobil med 3g?

Ser absolutt slik ut ja.

Og igjen: Vi får vente å se om N91 kommer tidsnok eller ikke. Blir for dumt å forhåndsdømme det allerede.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...