Gå til innhold

Bør jeg kjøpe Refill-Kit


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøvde dette for et par tre år siden på den gamle HP Deskjet printeren min. Er ikke å anbefale. Ble mye søl :smile: Utskriftene ble dårligere, og blekket ble dratt utover siden (slike streker som ødela bokstavene litt). Går fint hvis det er til eget bruk, men ville aldri levert inn f.eks en oppgave printet ut på den. Ser uproffesjonelt ut! Men kanskje andre har hatt bedre lykke!

 

Er forresten uhørt at blekkpatroner skal koste så mye som dem gjør. Hiv i et par hundre kr ekstra så kan man like så godt kjøre en NY printer! Hva er det som koster så masse???

Lenke til kommentar

Har gjort dette et par ganger med svart blekkpatron på en Canon BJC-4000. Det fungerer greit. Kvaliteten er utseendemessig ikke langt fra orginalblekk. Greit nok vil jeg si, men ikke noe mer heller. Synes du at du har råd til orginalblekk ville jeg gått for det. Hvis ikke er jo valget enkelt....

Lenke til kommentar

Dere har overbevist meg, så jeg styrer unna Refil-Kit! :grin:

 

Faktisk kan jeg få ny HP 845c printer fra Komplett for mindre enn det 2 patroner til skrivern min koster! (ca. kr.360,- pr.stk). (HP Dsekjet 640)

 

Men er det ikke litt j****g å kjøpe ny skriver hver gang patronene er tomme da? Ikke det at jeg er med i "Fremtiden i Våre hender" eller slikt, men det er så utrolig ressurs-sløsing.

 

Patron til min skriver inneholder 22ml./kr.360. 1000ml x kr.16 = kr.16000 pr.liter!! Da snakker vi narkopriser vel?!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vel, jeg ombestemte meg når jeg fant ut at jeg sparte nesten kr.2000,- på å kjøpe refill!!

 

Fikk 2x40 ml. svart for kr.273,- og 3x20 ml. farge for kr.299,- Det blir ca. 4 påfyllinger av hver.

 

Og utskriftene? Like bra som originalblekket!

 

Som en nevner her så er refill fra Blekkskriveren .no bra kvalitet. Anbefales.

 

.

 

_________________

torkekl_200x108.jpg ??

 

[ Denne Melding var redigert av: Hotbox på 2002-08-24 01:04 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...