Choo Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 For guds skyld ikke bruk Imperial settet, er money waste! Gjør første quest i warlords command questen (Du får den i Kargath i toppen av tårnet) Da får du Reiver Claws. Få med noen venner og gjør LBRS og farm Omokk, til du får Omokks Girth Restrainer. Prince i DM West dropper noen pene +1% crit Leggs. Cannon master Willey i Strat Scarlet Dropper noen pene Boots (Master Cannoneer boots Kjør Rend Blackhand runs i UBRS så du får Valor skuldrene og Battleborn Armbracers. Drakki dropper foresten Valor Bp,men som tank bør du gjøre en quest i EPL som gir deg en veldig bra chest armor. Questen starter til en kar rett nord langs elven når du kommer inn ifra WPL til EPL. En quest i Tanaris gir deg Avenguard helm den er helt grei med 25 stamina^^ Om du kjører runs en uke får du sikkert dette + masse mer=) mvh André.
likferd Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Jeg tror du blander litt nå Reiver Claws er drop fra wyrmthalak i LBRS, mens Omokks Girth Restrainer er questreward fra warlords command
Dr3as Skrevet 12. september 2005 Forfatter Skrevet 12. september 2005 Nå må jeg inndrømme at jeg er litt lat, og sitter også på jobb så kan ikke drive å lete meg frem til alt sammen... men dette er altså utstyr som er helt ok for en 60lvl?
likferd Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Ja. Jeg har postet linken før men kan poste igjen. Her finner du klikkbare linker til noe av det beste warrior gearet pre-MC. warrior master loot list
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå