maxmhz Skrevet 12. august 2002 Skrevet 12. august 2002 Hvilket program må eg laste ned for å få til å kjøre ASP på apache? (eg kjører Windows 2000 Pro)
zacon Skrevet 16. august 2002 Skrevet 16. august 2002 Kan du ikke bare få tak i internet information services?
tivolieselet Skrevet 16. august 2002 Skrevet 16. august 2002 http://perl.apache.org/outstanding/success...es/idl-net.html du finner det på hjemme siden deres.. ellers så har du "borres" motto "google er din beste venn" :wink:
Xqtor Skrevet 15. november 2002 Skrevet 15. november 2002 Et alternativ er å kjøre IIS paralellt med Apache. Du må bare sette de to serverne til å lytte på forskjellige porter - dette er jo svine enkelt i IIS. Så må man bare huke på kolon + portnummer i URL'n til sidene på IIS. _________________ -sanoJ- "Jeg har en løsning. Den passer bare ikke til dette problemet." [ Denne Melding var redigert av: Xqtor på 2002-11-15 09:56 ]
ilpostino Skrevet 20. november 2002 Skrevet 20. november 2002 du kan jo kjøre asp med javascript da..tror ikke det er vb-script-støtte i apache
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå