Gå til innhold

Hva er den beste HDD?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg vil anbefale Seagate disker, har 2 slike 250GB sata disker som funker veldigt bra.

 

Vil også anbefale Samsung disker, har ein 160 pata disk som funker bra.

 

Maxtro og WD disker vil eg ikkje heilt anbefale for dei bråker ein del og bli varme, Eg har ein del av dei i eldre disker og alle dei funker fint den dag i dag.

 

Hitachi derimot vil eg sterkt fraråde, greit at ei er ganske stille og kalde, men eg kjøpt 2 slik 250gb pata disker for litt over eit halvt år siden, og iløp av den siste tida så har den eine blit totalt død, og den andre funker delvis og store deler av filen på den funka ikkje. Mindre kjekt å miste nesten 500gb med stuff.

 

 

Neste gang eg skal kjøpe disk kommer eg til å kjøpe meg Seagate disker

Lenke til kommentar
Har både IBM/hitachi og seagate i 250GB. Kan anbefale begge disse...

 

Ikke hatt noe tull  :thumbup:

Enig.

 

Seagate topper for tiden min favorittliste med hitachi på andreplass.

 

Maxtor og WD derimot står på min "aksepteres kun hvis jeg fikk de gratis" liste.

Oså enig, kun Seagate og Hitachi her, med unntak av en WD som det alltid er noe tull med. Aldri mer kjøp av det merket.

Lenke til kommentar

Jeg har en Maxtor 80gb disk fra før av. Har ikke hat noe trøbbel med den enda (snart 2 år), også har jeg en disk som er ganske gammel på 7gb. Jeg vet ikke hvilket merke det er. Det står "Wizzard" eller noe på den. Den minste er i alleffall nesten død. Det har begynt og forsvinne filer ol på den :( , og grunnen til at jeg i det heletatt bruker den, er at jeg ikke kan installere Windown på Maxtor-disken :hmm: . Det skjønner jeg ikke. Hvis jeg brøver får jeg en mellding som sier "Lesefeil på disken" (etter install). Mystifistisk...

 

Det er bare to merker som er aktuelle på dette tidspunktet. Hitachi og Seagate.

 

Kan kanskje noen fortelle meg hva som er klikk med Maxtoren min?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...