Venerable Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 (endret) Noen som vet om noen gode filmer? Det hadde vært spennende å sett hvordan andre priests gjør jobben i gruppe PvE, slik at jeg kan få noen tips og forbedre meg. Edit: Andre classes hadde og vært flott hvis dere vet om noen. Er greit å se hvordan rollene til resten av gruppa fungerer. Endret 6. september 2005 av Scarface^
uberhunter Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 (endret) Priest pve filmer = kjedelig edit: og er ikke stort mye å lære av egentlig Endret 6. september 2005 av uberhunter
Venerable Skrevet 6. september 2005 Forfatter Skrevet 6. september 2005 http://www.warcraftmovies.com/ Jo jeg kikker jo der, men det er mange filmer. Og tenkte kanskje noen hadde kommet over akkurat det jeg leter etter. Priest pve filmer = kjedelig edit: og er ikke stort mye å lære av egentlig Det er ikke spenning jeg er ute etter heller, da kan jeg se 'manipulerte' PvP filmer. Og jeg er overbevist om at det alltid er noe å lære. Uansett hvor lite og ubetydelig det kan være så vil jeg helst vite mest mulig om muligheter, når det er best å bruke hva osv.
eckmann Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Heal rank 2 og +healing gear er alltid best å bruke uansett, med mindre det er nødsituasjon, da bruker du flash heal (1.4 sek). Der, alt du trengte å vite. Kjekt å slenge på en Renew på warlocks når de gjør de spellsene som gjør at de mister hp. Shield er kjekt når det er veldig nødvendig....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå