Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Utstabilt etter oppgradering? (Bluecom)


Anbefalte innlegg

De siste ukene har jeg hatt hyppige utfall av linje/internett, modemets synclampe lyser grønt, som den skal. Utelukker ikke feil på eget utstyr, men synes det er litt rart om så er tilfelle. Lurer bare på om fler har merket ustabiliteter på linja etter at Bluecom oppgraderte. Har ikke hatt sjanse til å kontakte de, men skal gjøre det i morgen tidlig. Sitter forøvrig på jobben nå, men linja hjemme er nede for telling. Irriterer meg her og nå, men Bluecom har jo ingen døgnbemannet support, eller feilmeldingsnummer.

Endret av UAM
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har hatt dette problemet to ganger i løpet 3 uker.

 

Det jeg gjorde var å dra ut modem-kontakten fra telefoninntaket i noen minutter, og sette den inn igjen. Vips så fikk jeg kontakt med linja :thumbup:

 

Vet ikke om det hjelper i ditt tilfelle, men du virker desperat så det skader ikke å prøve.

Gjør det hver gang, noen ganger fungerer det andre ganger ikke. Mistenker at linja er tilbake de gangene det fungerer. Er vel egentlig ikke desperat, men småirritert. Kan jo ikke få gjort noe med det akkurat nå, men i morgen tidlig når jeg kommer fra jobb skal jeg ta affære. Greit om flere kan bekrefte at de har opplevd noenlunde det samme.

Endret av UAM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...