Gå til innhold

Radeon 8500 på tur.


Robin B

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2001-11-28 13:54, Robin B skrev:

Bestilte kortet den 23.10 og da jeg så at datoen

de skulle få det inn på ble forandret hele tiden ringte jeg dem og da snakket de om at de skulle få inn et lite parti og gjett hvem som stod først i køen.


 

Robin B: Har et litt rart spm. men jeg tar sjangsen... Når du får kortet, kunne du måle hvor store rambrikkene er... Har tenkt å få en kompis til å mekke ramavkjølere i ren kobber, for å "lime" på hver rambrikke.. :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-11-28 17:49, iceball skrev:

Tro det eller ei, men de hadde at kort av merket Club Radeon 8500 på spaceworld. Fikk nesten sjokk da jeg så de hadde det i butikken, men så hadde de jo en stiv pris også.


 

Men da er kortet klokket lavere enn kortet fra ATi, som er klokket til 275/550. Tror de OEM-kortene er klokket til 250/500 og heter 8500 LE.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-11-29 10:03, Spirograf skrev:

Quote:


On 2001-11-28 17:49, iceball skrev:

Tro det eller ei, men de hadde at kort av merket Club Radeon 8500 på spaceworld. Fikk nesten sjokk da jeg så de hadde det i butikken, men så hadde de jo en stiv pris også.


 

Men da er kortet klokket lavere enn kortet fra ATi, som er klokket til 275/550. Tror de OEM-kortene er klokket til 250/500 og heter 8500 LE.

 

 

Alle ATi Radeon8500 kortene er klokket til 275/550. De "andre" som nå har kommet på markedet pleier å klokke de til 250/500, siden mange av produsentene prøver å kutte ned på prisen med billigere RAM-brikker.

Lenke til kommentar

Vel da er jeg kansje den første I Norge alikevel som får et Ati Radeon 8500.

 

ThaJaCkal :Hva er ditt kort klokket til,synes 7550 hørtes lite ut på den cpu`en.Ser de fleste ligger like i overkant av 8000.

 

Hvist alt går etter planen ankommer mitt Lofoten i morgen og da får jeg endelig skiftet ut G-Force kortet mitt som allerede hadde gjort sitt på 1G Cpu,så det blir spennende og se hva Radeon klarer på en T-bird 1,4-1,6G.

Lenke til kommentar

Er greit nok at mange har 8000 poeng men det er jo i windows 98... Jeg kjører XP (selvfølgelig). Må jeg virkelig til å sjekke klokkefrekvensen på kortet da? hmmmm.... jaja.. noen hint om hvordan jeg skal få til det? Må alltid ha mer ytelse vet dere :grin: Men jeg legger ikke inn noe annet en WinXP eller Linux Slackware. Det nekter jeg plent på!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...