Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Formulerte meg litt dårlig tror jeg. :p

Mente at det sitter en "vanlig" 1,8" disk inni der, ikke noe "spesiallagde" greier. 20 og 30GB versjonene er like tykke, 60GB er 3-4 mm tykkere hvis jeg husker rett.

 

I min spiller sitter det en 30GB Toshiba MK3006GAL disk (ifølge windows device manageren) hvis noen lurer.

 

Teknologien forbedres til stadighet og det jobbes jo med disker som skal kunne lagre opptil flere ganger mer enn dagens disker på samme plassen, så jeg ser det som sannsynlig at for eksempel en 100GB disk vil passe i den minste X5'en om et par år.

 

Om det lønner seg eller lar seg gjøre gjenstår å se. Trengs nok iallefall ny firmware med litt bedre oversikt hvis du skal holde kontroll på så mange sanger som man kan presse inn på 100 GB. :!:

Lenke til kommentar
Mente at det sitter en "vanlig" 1,8" disk inni der, ikke noe "spesiallagde" greier. 20 og 30GB versjonene er like tykke, 60GB er 3-4 mm tykkere hvis jeg husker rett.

 

Om det lønner seg eller lar seg gjøre gjenstår å se. Trengs nok iallefall ny firmware med litt bedre oversikt hvis du skal holde kontroll på så mange sanger som man kan presse inn på 100 GB. :!:

Noen har allerede prøvd på noe tilsvarende for iRiver iHP-1xx serien: dapreview

 

Antageligvis kommer det noe i ~100GB størrelsen i Norge også, slik at man kan oppgradere sin spiller.

 

Hva oversikt og kontroll angår er reglene enkle:

 

* rsync

* Saklig ID3/VorbisComment/ASF/<sett inn ditt format> metainformasjon.

* Navigering basert på denne metainformasjonen. X5(L) har ikke det (enda), men når det først kommer (dette er opplagt en firmwaresak, som ikke burde være så vanskelig å løse), er X5(L) klart den beste pakken på markedet.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 4 uker senere...
  • 4 måneder senere...
Har hørt at det skal komme en ny modell av den spilleren ut på nyåret. Er dette sant?

 

 

Er skikkelig keen på en MP3 spiller akkurat nå, men vil altså vente litt hvis det kommer en ny modell. :w00t:

5370299[/snapback]

Det får jeg virkelig håpe stemmer. Har du lest det på en nettside, så jeg får se?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...