Gå til innhold

Pris og sånt

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-uVTr2vDm
Skrevet

Asså.. jeg har skikkelig lyst på dette spillet da, men er det virkelig verdt det?

Jeg digget bf 1942, men er dette like bra? Er det masse folk som spiller det så jeg slipper å må lete etter server som passer meg?

Har prøvd piratversjonen, ja jeg innrømmer det.

Men er takket være den at jeg vil kjøpe det da.

Hvor mye har dere betalt for det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg betalte 449,- på SpaceWorld. For min del er det absolutt verdt pengene.

Mulighet for squads, commander etc. + at det foregår i nyere tid er noe jeg liker bedre med BF2 enn BF1942.

Skrevet

Tenk, les og hvis du ikke finner det du leter etter på internett et annet sted via en enkelt søk eller via en internett side (feks. komplett.no) så poster du. IKKE FØR!

post-171-1126008253_thumb.jpg

Skrevet
Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden.

Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet.

Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...