enClave Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Har et problem med at jeg får NAT-feil i Azureus. Har en Linksys trådløs router og ZyXEL modem. Har åpna port 65530(som jeg bruker i Azureus)TCP/UDP og deaktivert DHCP på Både routeren og modemet. Men jeg får fortsatt opp NAT-feil når jeg tester.. Har drevet på i hele kveld med dette, men ikkje fått det til Fulgte guidene på Portforward.com til routeren og modemet, men det har ikkje hjulpet
Chief_R-W Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Tror Azureus og andre bruker Portnr fra 6880 til 6899 men iallefall default i Azureus for meg var 6881. Mulig at du må ha kun 4 sifferet til Azureus for at det skal fungere.
enClave Skrevet 6. september 2005 Forfatter Skrevet 6. september 2005 Skal vere samma hvilken port man bruker, bare så lenge de er åpne i router/modem. Noe de er hos meg!! Ingen andre som har noe innspill? Utrooolig friustrerende å ikke finne feilen!
iqsentralen Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 kansje konfigurere brannmuren din også? kansje prøve noen andre porterll noen som er litt lengere "nede" (altså et tall lavere enn det du har nå) f.eks 1024?
RattleBattle Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 (endret) Du har også forwarded til riktig PC? DU har ingen software-firewall som blokkerer? Hva var vitsen med å slå av DHCP? Endret 6. september 2005 av RattleBattle
enClave Skrevet 7. september 2005 Forfatter Skrevet 7. september 2005 Forwarda riktig PC ja, slo av DHCP nettopp for på grunn av dette. Siden jeg nå har en fast IP-adresse på nettverket. Noen andre som har råd? Får det ikkje til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå