Gå til innhold

Hvorfor ingen tester?


Anbefalte innlegg

Etter at overklokking.no starta så har er det helt slutt på tester på HW.no - hvorfor?

 

Må si jeg undres litt over når jeg ser hva som blir testa på OC.no og som er blitt testa på HW.no

 

HW.no har testa Chieftec DA-01W 15/06-2001, Chieftec DX-01BD 02/06-2001 og OC.no har testa Chieftec Dragon DX01-SLD 19.11.01

 

øøh, variasjon? Forskjellen mellom de 3 kabinettene er fargen samt at 2 av dem har dør forann og en av de med dør har vifte på sida. Det uten dør er forøvrig fulltower og ikke super-miditower.

 

Ganske latterlig å teste så like kabinetter selv om 1 av testene er på en søsterside til de 2 andre testene. For min del virker det som Microplex.no sponser dere. Alle kabinettene har jo fått kjempekarakter. Dere får tilfeldigvis ikke beholde testeksemplaret vel?

 

Hmm, dette innlegget starta som et spørsmål på hvorfor HW.no ikke tester utstyr lenge og endt opp med å sette spørsmål med HW.no/OC.no sin seriøsitet. Skulle likt å vite uanz hvorfor HW.no ikke tester hardware lengre. På tida å skifte navn til datanytt.no ?

 

Når jeg er i gang: Har nettverket som nå inneholder ganske så mange sites tjent noe særlig på å bli splitta opp så mye? Selv kan jeg ikke se at det er blitt noen forbedringer med unntak av at dere kanskje tjener mer penger?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

> Etter at overklokking.no starta så har er det helt slutt på tester på HW.no - hvorfor?

 

Jeg er helt enig i at vi tester alt for få produkter. Medarbeidersituasjonen er grunnen. Vi har kjempefin tilgang på produkter, men mangler dyktige testere som har lyst til å skrive tester gratis. Hardware.no har ikke råd til å lønne testmedarbeidere.

 

Hvis noen her har lyst til å skrive tester, kan dere ta kontakt med meg.

 

Vi ønsker da "eksperter" innenfor sitt felt. Vi ønsker av slike medarbeidere:

 

- Faglig dyktighet

- Nøytralitet og objektivitet

- Kritisk sans

- Meget gode skriveferdigheter

- HTML-kunnskaper er ikke å forakte.

- Tid til å gjøre en god jobb. Bør kunne teste minst 2 produkter i uka.

- Bør helst bo i Oslo, men ikke noe absolutt krav.

 

> Dere får tilfeldigvis ikke beholde testeksemplaret vel?

 

Ikke som jeg kjenner til. Normalt får vi låne testobjektene i 30 dager.

 

> Skulle likt å vite uanz hvorfor HW.no ikke tester hardware lengre. På tida å skifte navn til datanytt.no ?

 

> ganske så mange sites tjent noe særlig på å bli splitta opp så mye?

 

Ikke økonomisk i alle fall. Ingen av søstersidene til Hardware.no omsetter for mer enn knapper og glansbilder.

 

Men vi er utvilsomt mye bedre på overklokking nå enn da dette bare var en seksjon under Hardware.no. Videre er vi langt bedre på digitale kameraer enn da dette var en guide i Hardware.no. Vi har tro på at vi er på rett vei, men sliter med å få med aktive og dyktige medarbeidere.

 

MLW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...