Gå til innhold

LAN gaming med bots i BF2?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om jeg velge "create local game" elns i BF2 kan jo kompisen min joine (satt på krysset kabel her om dagen). Men hvordan får man egentlig inn bots da? På LAN game? Velger jeg bare singleplayer og ikke multiplayer / create får jeg jo kun bots og ikke noen IRL kompis med. :shrug:

Så: Hvordan får man bots i Local game?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Om jeg velge "create local game" elns i BF2 kan jo kompisen min joine (satt på krysset kabel her om dagen). Men hvordan får man egentlig inn bots da? På LAN game? Velger jeg bare singleplayer og ikke multiplayer / create får jeg jo kun bots og ikke noen IRL kompis med. :shrug:

Så: Hvordan får man bots i Local game?

Man må laste ned en mod. Tror den heter Coop-mod eller noe sånt.

Skrevet

http://users.on.net/~codebasher/

1. Instaler modden.

2. start opp modden.

3. start opp en multiplayer game

4. Få kompisen din til å trykke refresh slik at han kan se serveren din

(kompisen din må ikke gå inn på serveren.)

5. Den som hosta multiplayer game, hopper nå ut av den og lager en singelplayergame.

6. Når han som lagte singelplayergamen er komt inn, kan han på den andre pcen trykke på serveren som fortsatt står der, og han vil også komme inn i singelplayer gamen, der botene er.

Skrevet

1. Instaler modden.

2. start opp modden.

5. Den som hosta multiplayer game, hopper nå ut av den og lager en singelplayergame.

6. Når han som lagte singelplayergamen er komt inn, kan han på den andre pcen trykke på serveren som fortsatt står der, og han vil også komme inn i singelplayer gamen, der botene er.

Altså, singleplayerdelen er jo forferdelig da? Kun 16 player maps uten muligheter for å stille mapcycle eller noenting? Håper noe av dette blir fikset i 1.03. Skjønner ikke at et så bra spill kan ha så forferdelige menyer og kronglete multiplayer meny-oppsett-instillingsmuligheter. :shrug:

Skrevet

1. Instaler modden.

2. start opp modden.

Altså, singleplayerdelen er jo forferdelig da? Kun 16 player maps uten muligheter for å stille mapcycle eller noenting? Håper noe av dette blir fikset i 1.03. Skjønner ikke at et så bra spill kan ha så forferdelige menyer og kronglete multiplayer meny-oppsett-instillingsmuligheter. :shrug:

Enig der. utrolig tungvint måte å starte en multiplayer game på. men når man tenker på at det er en privatperson som har laget det, så bør det holde.

Tipper EA kommer med en coop en gang i fremtiden.

Skrevet (endret)

Funker uten å laste ned noke mod også. Fikk det iallefall til uten noke nedlasting.

Edit: Samme framgangsmåte som tidligare nevnt dog.

Endret av Whiteshit

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...