Gå til innhold

Hva skjer med min k750i ?


gamerman

Anbefalte innlegg

Hei

 

For en stund siden måtte jeg bytte min k750i hos yatack.no fordi den hadde feil på hardware , batteri osv .

 

 

Den telefonen jeg fikk fra dem i garanti har funket kjempe bra til nå.

 

 

Det som skjer er at telefonen henger seg eller plutselig slår seg av (slår seg av når det er lite batteri prosent igjen 10-18 % , skjer sjeldent)

 

Telefonen henger seg slikt at du ser det siste som ble sett på og du må ta batteriet batteriet ut og sette det inn igjen. Noen ganger må jeg la telefonen ligge noen minutter fordi etter den har hengt seg så ser det ut som den ikke klarer å få startet seg opp (alias den henger seg ved Sony Ericsson logoen)

 

Nå til spørsmålet :

 

 

Er dette hardware eller software/firmware feil ?

 

Jeg har den nyeste firmware updaten tror jeg siden jeg fikk telefonen for 2-3 uker siden.

 

 

Når kommer sony med nyere firmware ?

 

Er dette en kjent barnesykdom hos SE , jeg har hatt en T630 som oppførte seg slikt en stund...

 

Håper på raskt , eller ikke minst positivt svar fra dere :thumbup:

Endret av gamerman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har den nyeste firmware ja , men jeg tror jeg fant ut hva probleme var .

 

Hver gang jeg åpnet kamera dekselet for å ta bildet så hang telefonen seg , da tenkte jeg kanskje det kunne være noe med det 1 gb minnkortet mitt (kanskje noe var galt) Jeg tok det ut av mobilen , blåste på det og inne der det sitter , satt den tilbake.

 

Og nå funker telefonen som bare det ;)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...