Gå til innhold

gisseltakning i BF2

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå spilte jeg nettopp på HDS BF2 Server, mappet var Sharqi tror jeg.

4-5 Amerikanere sniker seg inn til TV-stasjonen og finner 2 av våre. De to av våre har nettopp wasta all ammoen sin (pistol, granat og rifle :dontgetit: ) på å meie ned et Amerikansk angrep. De 4-5 Amerikanerne forlanger at våre folk overgir seg og tar dem til gissel :D . Greier å tvinge dem inn i en bygning, hvor de setter 2 til å bevokte utgangene.

jeg og noen squadmates bestemmer seg for å gjøre en liten beefa opp redningsaksjon, og omdøper squaden vår til 'Team Rainbow'. Vi blir sluppet ned fra helikopter på et hustak like ved. 6 folk. 3 Spec Ops (that's me!), 1 medic, 1 sniper og en anti-tank. Sniperen vår (Med M95) sikter inn vinduet og får headshot på den første gisseltakeren. Selvfølgelig er folka organisert, så han respawner på squad leader. vi begynner hovedangrepet vårt. Jeg spiller litt sneaky og greier å hoppe opp på hustaket over dem. En av MEC sine medicer står i døra og venter på å meie meg ned, og en granat ville nok ta ut et gissel :green:, så jeg bestemmer meg for å gjøre noe dristig. jeg hiver en C4 pakke, sjekker, den traff perfekt, BAM! et gissel tok litt skade men fyren døde. Hele gjengen bestemmer seg for å få ræva i gir, og alle stormer min stilling. de går til neste hus med alle gislene. Vi preparer for et større angrep.

sniperen vår tar seg av en gisseltaker, før en spec ops sniker seg på en slags plattform bak dem. Bruker forferdelig lang tid, bortforklarte at han hadde spilt litt for mye Raven Shield og lette derfor etter en flash :grin::dremel: . han tar ut 3 folk med sin spec-ops gunner før han selv døde. så nå gjør de det dummeste de kunne gjøre: De 3 respawner som snipere med M24 og har scopen pekt på hodet til gislene. Det måtte vi selvfølgelig utnytte :dribble: . Vi går opp trappa og ser rundt hjørnet. jeg sikter og setter en systematisk rekke med kuler inn i 2 personer. så tar neste person over og dreper de 3 siste. alle gislene slapp unna :whistle:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
nice :)

skulle likt at det skjedde flere ganger gitt, fikk skikkelig CS stemning inn i spillet og jeg lot "leet"-språket flyte fritt gjennom resten av runden mot dem

i et annet tilfelle på Zatar var jeg på hangarskipet og greide å skyte ned et MEC-fly, han hoppa ut like før. Landa på dekket og sa at han ville overgi seg, men det var en overraskelse han hadde lagt igjen. Skjøt han 4-5 ganger i hodet med pistolen, ganske død fyr gitt.....

så, 10 sekunder senere, så hører jeg en plutselig plystrelyd, og.....BANG! første artillerirunden landet på hodet mitt

Skrevet

Jeg må jo si at jeg har litt vanskelig for å tro på den historien der..... :dontgetit: Hvorfor prøvde ingen av gisslene å drepe de andre med kniv på et punkt i stuasjonen f.eks? Hvorfor bruke "forfedelig lang tid på å lete etter flash"? Det er ikke så mye å velge mellom... Og hvis denne personen er såpass urutinert så syntes jeg det er litt merkelig at han blir med på en "redningsaksjon"

Skjønner jo hvis dette skjedde med "kjentfolk" som hadde det litt gøy, men jeg hadde aldri blitt tatt til gissel i BF2 :)

Skrevet

istede for å være gissel 10min tar jeg heller å stikke av, dør man så dør man. det gjør man no hele tiden uansett så.

Skrevet
istede for å være gissel 10min tar jeg heller å stikke av, dør man så dør man. det gjør man no hele tiden uansett så.

kjedelig fyr du. det handler om å ha det gøy, og prøver noe nytt :love:

Skrevet

Jeg hadde lett vært med på leken hvis jeg hadde vært en av de som ble tatt til gissel. Hadde ikke gidda å ødelagt ved å gå løs på dem med kniv. Kult med litt annerledes spill-opplevelser og å leve seg inn av og til, selv om det betyr at man må være gissel i 10 minutter. Er jo sikkert spennende å se om man blir reddet etter hvert :)

Skrevet
De to av våre har nettopp wasta all ammoen sin (pistol, granat og rifle :dontgetit: ) på å meie ned et Amerikansk angrep.

Og hvordan visste gisseltagerne at gisslene ikke hadde mere ammo? Spurte de på chatten? :whistle:

Skrevet
De to av våre har nettopp wasta all ammoen sin (pistol, granat og rifle :dontgetit: ) på å meie ned et Amerikansk angrep.

Og hvordan visste gisseltagerne at gisslene ikke hadde mere ammo? Spurte de på chatten? :whistle:

nei, men de var da smarte nok i huet til å forstå at å ta bort rundt 15 folk og 3 buggyer krever litt ammo....

Skrevet

nei, men de var da smarte nok i huet til å forstå at å ta bort rundt 15 folk og 3 buggyer krever litt ammo....

så gisseltakerne sto og så på at de skøyt biler og folk og telte reloads og granater osv da? :!:

Jeg tror ikke på den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...