Gå til innhold

hva er best 1.6 eller source?

Anbefalte innlegg

Skrevet

topic sier vel sitt...

jeg vurderer og kjøpe source nå, pga litt kjedelig med 1.6 nå for tia.. men jeg har ingen erfaring med source, untatt bare sett bilder osv..

men hva synes dere er best??

skal jeg kjøpe source eller fortsette med 1.6??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

okok, jeg tror ikke jeg skal kjøpe source, klarer meg fint med 1.6(en stund til værtfall)

men så er det en ting.. trenger jeg og kjøpe hal-life på nytt for å instalere det på en annen data??

Skrevet
Nei! Det er bare CD-key'en du trenger å betale for :)

Så hvis du har en account hos ValVe skulle det gå heeelt smertefritt! ;)

ja, men går det ann å kjøpe bare et cd-key da??

Skrevet

1.6 is the real thing!

Ser på source som ett g33k spill, bare de som trenger bedre grafikk og kvalitet som spiller det. Syns det er helt på trynet at source begynner å ta over konk. turneringer osv.

Skrevet
Denne tråden er jo laget utallige ganger, men bare for å svare, så sier jeg, ikke bruk pengene dine på CS:S hvis ikke du skal ha HF2 ;)

Have Fun 2!

CSS er et litt morro spill, men hvis du har spilt 1.6 blir det rart å spille og det er ikke noe klanspill.

Skrevet
1.6 is the real thing!

Ser på source som ett g33k spill, bare de som trenger bedre grafikk og kvalitet som spiller det. Syns det er helt på trynet at source begynner å ta over konk. turneringer osv.

Synes du ikke at Counter Strike 1.6 står for kvalitet?

Skrevet
Denne tråden er jo laget utallige ganger, men bare for å svare, så sier jeg, ikke bruk pengene dine på CS:S hvis ikke du skal ha HF2 ;)

Have Fun 2!

CSS er et litt morro spill, men hvis du har spilt 1.6 blir det rart å spille og det er ikke noe klanspill.

Forklar?

Trådstarter: Er du blind? Denne tråden ligger jo sticky! Siden du spør, jeg liker Source.

Skrevet (endret)

Have Fun 2!

Forklar?

Trådstarter: Er du blind? Denne tråden ligger jo sticky! Siden du spør, jeg liker Source.

Forklar?

"Have Fun 2!"

Kommentar til "HF2" forkortelsen som egentlig skal være "HL2"

"CSS er et litt morro spill,"

Forklaring på denne vanskelige setninga mi....

CS: SOURCE er litt gøy å spille litt public, man kan ha det litt gøy. Det er litt morsomt.

"men hvis du har spilt 1.6 blir det rart å spille "

Igjen:

CSS er nærmest et helt annet spill en 1.6. Noe av det som kanskje irriterer meg mest er hvordan man kaster nades og recoilen på våpnene.

Ellers føler jeg at det er litt bugga. Det er merkelig når man skyter på folk. Og det virker ikke som man treffer helt der man skal.

"og det er ikke noe klanspill."

Det er et tungvindt spill, og ser ut til å være mye som ødelegger for teamworken i spillet. Det er masse objekter spredd utover som kan ødelegge.

I forhold til 1.6 er det ikke mye til klanspill. Det går vel ann å spille matcher, men for de som klager på at 1.6 er random. Da kommer de til å være hese etter et par matcher i CSS.....

edit: leifzen

Endret av Rampage
Skrevet

Har motsatt mening i forhold til deg rampage.. Syns css er rimelig kjedelig public - men pcw er kult :)

OT: folk liker 1.6 og folk liker source - sånn er det. Jeg liker begge ganske godt.

Liker best å spille css, men det er ganske gøy å se på 1.6 - cpl osv :thumbup:

Skrevet
Har motsatt mening i forhold til deg rampage.. Syns css er rimelig kjedelig public - men pcw er kult :)

OT: folk liker 1.6 og folk liker source - sånn er det. Jeg liker begge ganske godt.

Liker best å spille css, men det er ganske gøy å se på 1.6 - cpl osv :thumbup:

kan du forklare meg va pcw vil si?? :p

Skrevet
1.6 is the real thing!

Synes du ikke at Counter Strike 1.6 står for kvalitet?

Selvfølgelig! Source: Flere detaljer osv. gidder ikke forklare noe mer.

men uansett: source er mere sånn snike og skyte spill, i 1.6 må man være god! Slik jeg ser på det.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...