Gå til innhold

Jeg skal selge en pc, men hvor mye bør jeg ta?


Anbefalte innlegg

Hei..

 

jeg selger nå min elskede pc som er 6 mnd gammel, og bygd selv..

Er kunn 17 år og har hatt 5 pc'er på 3 år fra amt athlon 1200 til 2500+ ;P..

 

Spec på den pc'n jeg skal selge:

 

Amd athlon Xp 2500+ 1.83ghz,512kb cache,333mhc buss...

Epox 8k9a7i hovedkort.

A-open dvd brenner 16x ( dual layer 8mb cache osv).

Philips cd brenner ( 52x på brenning og lesing 24x på cd-rw)..

Geforce fx 5800 (128mb kort)..med dvi sv-video osv..

512 mb ram ( Twinmos pc 3200 dual match pack 2*256)..

3 Stk harddisker (Western 80gb Ide) (Samsung 120gb Ide) (Samsung 160gb s-ata) tilsammen i windows ca 320-330gb...

Q tech 400 watt low-noise. ( som er jævli bra, har ikke hatt et enaste problme med dn enda, originale som var med raidmax suuuugde...poff sa d etter 1 mnd..

Thermaltake x-blower 2 ( viftestyring med 2 stk turbinvifter 5000 rpm, osv)dem ene står på cpu'n den andre står på sidedøra.

2 stk forran harddiskene.

4 stk neonlys med kontrolpanel.

21 tommer Adi 6p skjerm..

mus, tastatur osv..

Msi 54mb trådløst kort..

7.1 Creative 24 bit lydkort.

4 usb 2.0 porter ekstra.

Raidmax scorpio midi tower.

div kabler som er nødvendig osv..

 

betalte kr 10500 for denne for ca 6 mnd siden, har aldri hatt noen problemer med den, det er fortsatt igjenn garanti på alle delene.

og har aldri klokket opp cpu..men skj kortet er klokket..fra 400/800 til 460/918..kjører doom 3 på mx grafikk uten noe prob...

 

men jeg vet ikke hvor mye jeg skal ta for den..kan noen her hjelpe meg som har peilng på d ?..

 

Tusen takk :D

 

og for d andre har ett samsung digimax camera som jeg -IKKe får innstilt datpen på..

post-94-1125940869_thumb.jpg

Endret av [email protected]
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Les igjennom Retningslinjene for denne kategorien.

 

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke godt nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-52Y1nIV0tv
og for d andre har ett samsung digimax camera som jeg -IKKe får innstilt datpen på..

Hehe, den må du nok lengre ut på landet med :!:

 

Men ok da, du får en sjanse til -legg ut noen bilder av kvitteringene fra delene du kjøpte da -der står jo datoen, eller??

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-52Y1nIV0tv

Hæ? Kan du ikke bare ta bilde av papirkvitteringene da? Ikke at jeg er så intressert akkurat, men for din egen troverdighet hadde det kanskje vært en ide...

 

Hæ, hva er det nå du har gjort da? Tatt nytt bilde med dagens dato...? Tror vel neppe det bøter på den lille tabben du gjorde i stad da :D

Endret av Slettet-52Y1nIV0tv
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...