Mammuten Skrevet 8. september 2005 Skrevet 8. september 2005 pissestokk! Hva med tavern'en der? Og lure inn en liten story?
-Raistlin- Skrevet 8. september 2005 Forfatter Skrevet 8. september 2005 ja spurte om dere kunne finne en story til meg i første posten (men det ser ikke ut til at den Føøørste posten har blitt lest på noen av forume..bare sett på bildene) har liksom et 30 x 70 m eters område til bruk da kunne laget et lite torv eller noe. se på overview'en så finner du ut at tavernen blir litt for kort i fra T-spawn..og kirka har fått mye kritikk på http://www.spillmodding.no/phpBB2/viewtopi...p?p=29814#29814 så jeg har en god del å hjøre nå........... en gapestokk ville vært unødvendig å sprenge måtte heller blitt et slags hus e.l.....
Jooakim Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/o...abet=n&renset=j
BigJackW Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Lag en kirke gård, også kan du sprenge noen gravsteiner HEHE
Mammuten Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Sprenge taver'n-en.. også må enten CT redde ut gisler, eller Terror plante bomba og sprenge gisla..
-Raistlin- Skrevet 9. september 2005 Forfatter Skrevet 9. september 2005 ok mammuten vi sprenger tavernen hvis du koker opp en story til meg ...... har prøvd med kirkegård men det ble bare tragisk.. hvis det blir tavernen blir nok mappet released i løpet av neste uke oxo.. har litt terreng og sprites å fikse
Ksungam Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 En gapestokk! Syns dette var en god ide, lag et lite "torg (torv?)" med en gapestokk og ha bombspott oppe på den, ville vært utrolig kult, men kansje litt vanskelig å lage? Gaptestokken med tau og alt slikt liksom, har ikke peiling på å lage cs maps jeg altså...
-Raistlin- Skrevet 9. september 2005 Forfatter Skrevet 9. september 2005 da ville jeg hatt behov for en model...tviler på at det er noen modelere her på forumet og jeg tviler enda mer på at jeg klarer å lage en eller at jeg finner en som gjør det for meg...men det ville vært kult, ja! prøver desperat å bestemme meg her
-Raistlin- Skrevet 22. september 2005 Forfatter Skrevet 22. september 2005 .o0 da var mappet så godt som klart for å slippes. 10 min arneid, nytt navn og thats it. trenger navnet tidligst mulig.-. Noen som har ideer? (ikke noe inferno2k457kak7w (l337) navn)
Ksungam Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 de_tavern? Eller eventuelt om du finner ut hva sånn type hus heter (jeg husker ikke), kan du jo kalle det noe med det
-Raistlin- Skrevet 22. september 2005 Forfatter Skrevet 22. september 2005 joa, men det er jo ikke bare en tavern... blir liksom som å lage et hus med en kasse inni og kalle det fy_crate
Mammuten Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 de_middleage ? Kan sikkert prøve og finne på en story, men hadde vært morro med gisler OG bomgeplass.. slik at terror måtte enten plante bomba og sprenge gislene, eller at CT redder gislene og/eller forhindrer plant av bomba. Når kommer det ut? Kan sette opp dedicated, med kun det map'et der på, hvis jeg får mappet Mvh: Mammuten
-Raistlin- Skrevet 22. september 2005 Forfatter Skrevet 22. september 2005 ok. add meg til msn [email protected] så sender jeg deg når det er ferdig hvis du lager en story blir jeg glad....de_middleage blir vel det beste jeg har til nå, så det får gå da var det det med gisler OG bombeplass...jo, det er mulig, men det er dumt hvis du sprenger fire (4) gisler med bomba blir du blakk. og banen er såpass liten i forskjellige dimensjoner (det er mest gater osv, som gjør banen stor nok) at det vil skje da..... skal fikse noen småting nå (og deretter må jeg på seiling , som tar hele kvelden, men banen er nok ferdig på fredagen) vær obs på at det er 1 stor .wad og en liten du trenger og .bsp (mappet) og overwieven (blir ca 4,3 mb) men nå skal vi se her : mappet er blitt litt anerledes -det er blitt flammer i alle faklene -det er 2 bombesteder (tavernen og kirka, begge er nærme CT spawn) -det er gater rundt alle byggene (ikke bokstavelig talt)
Mammuten Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 testet map'et her om dagen. Dette kan bli bra Ved evt. ønske kanjeg slenge opp dedicated med map'et på, også kan vi teste det "alle mann"
Hr. Jenssen Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 klar over at navnet er tatt, men finner ikke på noe bedre for øyeblikket..... Hva med de_Medieval? Eller de_MedievalVillage?
Mammuten Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Jeg har foreslått de_middleage, og tror han gikk for det Men ikke dumme forslag dine heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå