kaisi88 Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 har no en 350w strømforsyning, orginale som var med chieftec kabinette mit. å skjermkortet krever bare 300w. Har både formatert pcen for å prøve å lagt in nye drivern til nvidia også. det funker å legge inn, men hvis jeg prøver å spille av en film, henger pcen seg opp. har det noe med strømforsyningen å gjøre da ?
Mr.SS Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 Så vidt jeg vet skrur pcen seg av vis det er for lite strøm i strømforsyningen. Det kan være et eller annet kødd med hovedkortet ditt f.eks. Ihvertfall har det vært sånn hos meg at det henger seg opp. Det er vel ikke sånn at lyden repeterer seg selv opptil flere gang etter den har hengt seg?
kaisi88 Skrevet 4. september 2005 Forfatter Skrevet 4. september 2005 kommer ikke nå lyd etterpå nei. eneste som skjer er at prosseser på av spilling av filmen kommer på 100% men med den orginale drivern som var med cden, da spiller den enkelt av film, så forstår ikke hva er problemt. Hva kan være galt ?
Elensar Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 kommer ikke nå lyd etterpå nei. eneste som skjer er at prosseser på av spilling av filmen kommer på 100% men med den orginale drivern som var med cden, da spiller den enkelt av film, så forstår ikke hva er problemt. Hva kan være galt ? Kva slags driver brukar du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå