Gå til innhold

Seier til team9!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Vi snakker real, pussig han gjekk på skulen min. tok han 2 ganger på 30 forsøk :p

#stolt#

Endret av izoren
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ja, skikkelig gode gutter. Så flink som de er til å skyte så kan man jo sende dem til Irak, i kampen mot terror.

Det er slike gutter Norge trenger.

Hva gjør du på CS forumet hvis du er så negativ til spilling?

Skrevet
Ja, skikkelig gode gutter. Så flink som de er til å skyte så kan man jo sende dem til Irak, i kampen mot terror.

Tror han prøvde å være morsom...

Skrevet

Støtt fordi jeg tulla litt med CS? Var da bare ment som en tøv da. Er negativ til CS ja, men popper likevell innom her en å annen gang. Kan få en ide til et map vis jeg er heldig.

Var ikke meninge å støte deg på noen måte. Beklager.

Skrevet
Støter meg ikke, bare lurte på hva du gjorde her hvis du ikke likte CS.. samme som hva skulle jeg gjort på hardware-forumet hvis jeg ikke har interesse for pc? :dontgetit:

Blir litt dumt ja, skjønner ikke vitsen Bear... :nei:

Skrevet
Støter meg ikke, bare lurte på hva du gjorde her hvis du ikke likte CS.. samme som hva skulle jeg gjort på hardware-forumet hvis jeg ikke har interesse for pc? :dontgetit:

Som jeg sa, stikker innom her en og annen gang for å se. Selv om jeg ikke spiller CS offentlig så bruker jeg å lage CS brett og enkelte ganger får jeg en lur ide herfra.

Har brukt å spille CS før, men nå er jeg litt imot det fordi jeg får utrolige mange stygge kommentarer når jeg joiner en server.

Skrevet
Støter meg ikke, bare lurte på hva du gjorde her hvis du ikke likte CS.. samme som hva skulle jeg gjort på hardware-forumet hvis jeg ikke har interesse for pc?  :dontgetit:

Som jeg sa, stikker innom her en og annen gang for å se. Selv om jeg ikke spiller CS offentlig så bruker jeg å lage CS brett og enkelte ganger får jeg en lur ide herfra.

Har brukt å spille CS før, men nå er jeg litt imot det fordi jeg får utrolige mange stygge kommentarer når jeg joiner en server.

Og derfor så er CS 14tizz? haha, jaja..

Prøv deg på litt mer seriøse servere, kanskje? Catch-gamer ? Goodgame 2?

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor mange dropper skolen og konsenterer seg om CS når det er fortsatt altfor lite til man kan leve av det. Er noen få turneringer i året og om du er så god at du havner på førsteplass noe som er FAT CHANCE, så får du fortsatt 1/10 av hva du tjener i en normal jobb siden det må deles mellom medlemmene.

Men er negativ mot CS og eSports generellt pga det er umulig for folk som ikke cheater til å komme seg i turneringer. Er altfor mange som jukser i CS .

Skrevet (endret)
Skjønner ikke hvorfor mange dropper skolen og konsenterer seg om CS når det er fortsatt altfor lite til man kan leve av det. Er noen få turneringer i året og om du er så god at du havner på førsteplass noe som er FAT CHANCE, så får du fortsatt 1/10 av hva du tjener i en normal jobb siden det må deles mellom medlemmene.

Men er negativ mot CS og eSports generellt pga det er umulig for folk som ikke cheater til å komme seg i turneringer. Er altfor mange som jukser i CS .

Førstepremien i CPL er vel på "bare" 1million dollar :hmm:

Da vil jeg lure på hvilken jobb du har, som tjener 8 millioner norske kroner.. Delt på 5.. (Hvis man regner en kurs på 8 kroner..)

Og det er på 1 turnering.

Og de proffe spillerne har sponsorer, så de får penger hver måned, og de LEVER av og spille CS...

Info er en fin bil :roll:

Endret av Mammuten
Skrevet (endret)

Tror du bør lese mer nøyaktig da 1 000 000 er en totalsum av premier for mange mange spill.

The CPL har brukt de siste 8 årene 3 000 000 på premier totalt. Det blir ikke mye per event !

Endret av Tahiro
Skrevet

Er bare noe jeg har blitt fortalt av en som følger med i CPL og slike turneringer. Har lest endel selv også, men aldri funnet noe konkret om pengepremiene i CPL..

Så da regner jeg med at kompiser som følger med er skikkelig oppdatert ;)

Skrevet
Førstepremien i CPL er vel på "bare" 1million dollar :hmm:

Da vil jeg lure på hvilken jobb du har, som tjener 8 millioner norske kroner.. Delt på 5.. (Hvis man regner en kurs på 8 kroner..)

Og det er på 1 turnering.

Hvilket CPL er det du følger med på, da?

CS 1.6 TOURNAMENT

PRIZE DISTRIBUTION

Total Purse: $60,000

1st place $18,000

2nd place $12,600

3rd place $8,400

4th place $5,400

5th place $3,600

6th place $3,000

7th place $1,800

8th place $1,200

9th - 12th $900

13th - 16th $600

Skrevet
Støter meg ikke, bare lurte på hva du gjorde her hvis du ikke likte CS.. samme som hva skulle jeg gjort på hardware-forumet hvis jeg ikke har interesse for pc?  :dontgetit:

Og derfor så er CS 14tizz? haha, jaja..

Prøv deg på litt mer seriøse servere, kanskje? Catch-gamer ? Goodgame 2?

Har ikke sakt at CS er fjortiss spill, kjenner en del folk som spiller CS som er over 18. Men det jeg sier er at det er alt for mange umodne folk som spiller CS nå og som virkelig elsker å terge andre. Derfor gidder jeg ikke å spille CS, ennå. Holder meg heller til å designe brett.

Har prøvd catch gamer serverne, men likte ikke map cyclen på de. Er vel litt lei av de fleste standard CS brett :)

Og for tiden kan jeg bare spille på norske servere. Har nemlig ISDN så beste pingen får jeg på norske servere. Å spille CS med en ping på 260 er ikke akkurat det jeg kaller ideelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...