Destructionz Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Jeg har bestillt wow og har tenkt å bygge en rogue, lurer på hvilken race som anbefales av Undead, Troll og Orc? Har hørt undead skal være "best" som rogue men tviler, siden jeg liker å være unik. Da står jeg igjenn med troll og orc, humm. Er ikke instillt på å lage en rogue spesialisert for PvP, men jeg vil være sterk. Alle forslag godtatt :!:
Blib Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 (endret) Syns trolls er litt kjedelige selv, så prøv å gå for en Orc. Iallefall min favoritt horde-rase. Da får du også en ca 30% eller noe sjangse til å resiste stuns, noe som gjør det bedre rustet i rogue-mot-rogue-dueller Edit: Undead rogues er forresten det "alle" spiller. De har en ability som gjør de immun mot fear i en liten periode slik at de kan denge locks og priests. Men gøøøøhhh for en lame rase da (IMO). Mye tøffere å spille litt mindre spilte raser (spiller gnome selv) Endret 3. september 2005 av Blib
tigergutten Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 "Unik" hehe... er nok ingen andre som er slik nei... Velg det DU vil
abraxa Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Orc rogue er vel best etter nerfen av wotf, fordi de har en viss sjanse til å resiste stuns. Selv er jeg troll og trives bra med det, selv om racials ikke er mye å skryte av. Berserking er mer eller mindre ubrukelig, iallefall i pvp.
Destructionz Skrevet 3. september 2005 Forfatter Skrevet 3. september 2005 (endret) "Unik" hehe... er nok ingen andre som er slik nei... Velg det DU vil Unik som i: "Ikke spille Undead bare fordi alle sier at det er best og de fleste spiller som det". Og har tenkt å velge det jeg vil men probleme ligger i at jeg vil både være Orc og Troll, derfor lurer jeg på hvem som egner seg best Orc rogue er vel best etter nerfen av wotf, fordi de har en viss sjanse til å resiste stuns. Selv er jeg troll og trives bra med det, selv om racials ikke er mye å skryte av. Berserking er mer eller mindre ubrukelig, iallefall i pvp. Det var merkeli, siden det er en rogue/troll player som er på førsteplass på PvP rankingen (stormreaver). Endret 3. september 2005 av Destructionz
Pug Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Gå enten for Orc eller Undead. Orc: Stun resist & litt mer unik enn UD. UD: WotF & ser litt kulere ut. (Orc=svære grønne dudes med tettsittende lær )
mobilfreek Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 wotf er enda bra selv om det er nerfet.. når du blir seduced kan du ta wotf og sprinte til warlocken
uberhunter Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Det var merkeli, siden det er en rogue/troll player som er på førsteplasspå PvP rankingen (stormreaver). Hvordan du ligger ann på ranking systemet har 0 å si med class/race. Det har noe å si med at du har sinnsykt mye tid å fordrive.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå