Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Kan nokon forklare dette?


Anbefalte innlegg

Eg har i det siste hatt diverse problem med oppkobling til internett. Det blei til slutt så gale at oppkoblinga stranda i det den skulle sjekke brukarnamn og passord(brukar modem). Eg fann difor ut at eg skulle legge Win ME inn på nytt (utan formattering, dette har nemleg løyst liknande problem før). Og det løyste problemet eg hadde tidlegare, men desverre kom det no fleire nye problem:

 

1. Internet Explorer vil ikkje fungere (finner ikke siden.. osv.). Mens Opera fungerar heilt fint, det samme gjer Outlook Express.

 

2. Prøvde å installere ICQ men heller ikkje det ville fungere (can't establish connection), mens mIRC fungerar heilt fint.

 

Det virkar altså som om ikkje alle program skjønnar at eg faktisk er tilkobla Internett. Så då er spørsmålet om dette kan gå an å fikse på nokon måte, eller om eg må til og køyre full format for å få dette på skinner igjen?

 

Takknemlig for tips!

 

Ole

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-08-11 20:33, khmoe skrev:

Sjekk instillingene i iexplorer, de kan på virke andre programmer som bruker de. har du telenor oppkobling kan du jo prøve og sette proxy til: proxy.online.no port:8080. håper dette hjelper.



 

Har prøvd å sette instillingane i Explorer tilbake til standard, utan at det har forbetra noko. Eg la også merke til at Norton Live Update heller ikkje ville virke i dag, noko den gjorde tidlegare. Så eg er vel redd at resultatet blir som førstemann skisserte. Formatering m.a.o.....:sad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...