netphreak Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Broren min skal ut på en lengere utenlandsreise, og han har 5000/2000 linje hos Canal Digital. Vil dette virke hos meg om jeg låner det av ham? Det hører med til historien at jeg er tidligere kunde hos Kanal Digital, hadde både internet og TV. Så sa jeg opp og fikk tilbake penger som var forskuddsbetalt. Dette er 1 år siden. Men jeg har fortsatt kabelTV De har vel glemt å koble fra... Noen som har innspill?
Elgvenn2 Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Dersom de ikke har montert filter på linja de igjen, bør dette virke. Jeg kjenner ikke til om CD har områdebegrenset hvor MAC-adressa på modemet til broren din er gyldig, men det er uansett vert vert et forsøk! :-)
kulis Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 (endret) Jeg vil tro det vil fungere. Da jeg flyttet i ny leilighet tok jeg modemet med meg og ting fungerte med engang Må legge til at leilighetene tilhørte forskjellige sentraler Endret 3. september 2005 av kulis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå