kenneth11 Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 når jeg spiller Songhua Stalemate så merker jeg en ting: Operation Battleaxe fra BF1942 ligner forferdelig på dette mappet. Grunnen er at i Op.Battleaxe så pleide vanligvis Britene å ta Tyske fort og Tyskerne å ta Britiske fort (mens jeg satt i min Spitfire og strafa alt og alle ), mens i Songhua Stalemate så ender det opp med at Kineserne plutselig har CP'ene USMC starter med og USMC har CP'ene Kineserne starter med
sixx Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 skjønte ca. halvparten av det du sa der....men av det jeg skjønte må jeg si meg enig....de brettene ligner på hverandre egentli
MistaWu Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 er vel egentlig ikke så mye som minner om baxe da men
kenneth11 Skrevet 4. september 2005 Forfatter Skrevet 4. september 2005 ' date='04/09/2005 : 01:14'] er vel egentlig ikke så mye som minner om baxe da men husker fortsatt hvordan jeg likte å stikke opp i fjellene rundt der mesteparten av spillingen foregikk og snipe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå