Gå til innhold

Fjerne Dice, EA og intro-filmene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg husker i BF42 og BFV at det gikk an å skippe over filmene. Jeg begynner å bli veldig lei å måtte se Dice og EA videoen gang på gang hver gang jeg skal starte opp spillet.

Men jeg finner ingen "Video" mappe eller noe der filmene ligger. Kan noen hjelpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Huzzah! Så det er bare å flytte de filmene til en annen mappe?

Takker, MrLee, appreciate it.

Tror nok ikke du skal slette eller fjerne allae filene fra mappen. Disse kan være nødvendig for at spillet i heletatt kjører!

Skrevet

Fjerna bare EA, Dice og Introfilmene. Disse filmene kjøres før selve spillet starter og har derfor ingen vesentlig oppgave med spillet å gjøre.

Skrevet (endret)
Huzzah! Så det er bare å flytte de filmene til en annen mappe?

Takker, MrLee, appreciate it.

Tror nok ikke du skal slette eller fjerne allae filene fra mappen. Disse kan være nødvendig for at spillet i heletatt kjører!

nope, jeg renama dem slik at EA sin "filfinner" umulig kan gjenkjenne dem, og spillet klager ikke det ;)

men en ting som kan være lurt er å lagre dem en lur plass slik at du har dem tilgjengelige ved en evt. patch installasjon. Det er meget mulig at en patch vil klage på manglende filer der en vanlig "run" ikke bryr seg...(du veit, skal ikke få patche piratkopier med cdcrack o.l....)

Endret av MrLee
Skrevet

Takk for tipset. Har irritert meg over dette selv.

Hvis du flytter de 5 filene under så havner du rett på innloggings menyen.

EA.bik

dice.bik

intro.bik

legal.bik

welcome.bik

Skrevet

Regner med at hvis man fjerner de to siste filene også, så slipper man videone bak innloggingen og hovedmenyen. Det kan hende det også sparer litt ekstra tid. Skal teste i morra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...