Gå til innhold

World Of Roguecraft 3

Anbefalte innlegg

Skrevet
Har du sett filmen str00tz? en NAKEN rogue med EN worn dagger (0,9 dps, 1-2 damage) knuste en AR-warrior...

ja, jeg har sett den mange ganger..

men motstanderen gjør jo ikkeno imot roguen, det kan være en kompis av han som lager filmen for alt jeg vet..

virker unaturlig at det går mot en random pvp spiller som har et snev av ferdigheter spør du meg, jeg tar den filmen med en klype salt.

jeg er sikker på at hvis jeg bruker lang tid og perfektionerer meg med druiden min, klarer jeg nok med litt god redigering å få det til å se ut som om druids er imba.

(som du kanskje ser, pvp`er han mot ganske mange i løpet av filmen, og kun 2-3 stk treffer han i det hele tatt)

tror nok han har feila 1000 ganger før han fikk det til (men det ser du jo ikke pga redigeringa)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Woh, sykt :w00t:

Lurte på en ting, noen som har noen bra taktikker mot rogue?

Er mage level 33.

Har ikke pvpet/duelert rogue so mye, så..

Tok duel mot en kompis å går (er på lik level) å jeg tapte 2 av 3 :(

Taktikker? F.eks putte på en DOT slik at dem ikke kan vanishe? Hvilken?

Skrevet (endret)
Woh, sykt  :w00t:

Lurte på en ting, noen som har noen bra taktikker mot rogue?

Er mage level 33.

Har ikke pvpet/duelert rogue so mye, så..

Tok duel mot en kompis å går (er på lik level) å jeg tapte 2 av 3 :(

Taktikker? F.eks putte på en DOT slik at dem ikke kan vanishe? Hvilken?

stikkord: frostnova,frostbolt,blink

edit: froskbolt

Endret av jonasdaman
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet-QqZexW9o
Skrevet

OF: Noen som vet hvilke addons han brukte? De ga alert på alt mostanderen gjorde hehe

Dyktig spiller men ventet til alle cooldowns var nede før han startet. Sikkert en tøff mostander med og uten

Skrevet
OF: Noen som vet hvilke addons han brukte? De ga alert på alt mostanderen gjorde hehe

Dyktig spiller men ventet til alle cooldowns var nede før han startet. Sikkert en tøff mostander med og uten

tingen med rogue er jo at man slåss på sine premisser, helt riktig å ha alle CD's klare

Skrevet

Ganket en 48 rogue i stv igår med min alt (42 undead mage). Tok han 4/5 ganger ^^ Hadde bare pom oppe 3 av gangene, men den gangen jeg døde crittet jeg 850 på insta pyro oO

Poly, frostbolt/fireball (spørs om han er smart nok til å vanishe, noe han her ikke var), fireblast, fn ,kite kite kite.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...