Gå til innhold

World Of Roguecraft 3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Cluet er vel at han brenner av samtlige cooldowns hver eneste kamp. 2xblind, vanish, sprint, evasion. Morsomt hvis ambisjonene er å drepe en spiller hvert 10 minutt.

Lurer på hvor mange opptak han måtte ta for å spille inn det der.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Warrioren prøvde ikke å slå han engang.

Han er god å de han spiller mot er IKKE gode

hadde warrior slått litt på roguen (Brukt overpower?! Evasion wtf?) så hadde roguen vært død på 5 sekunder..

get a brain please.

Evasion er mer effektivt enn dere tror. Bedre å dogde slag, ms og et slag til og få en owerpower i trynet enn å dogde et slag, bli truffer av ms og et slag til så få en owerpower i trynet.

Skrevet

hadde warrior slått litt på roguen (Brukt overpower?! Evasion wtf?) så hadde roguen vært død på 5 sekunder..

get a brain please.

Evasion er mer effektivt enn dere tror. Bedre å dogde slag, ms og et slag til og få en owerpower i trynet enn å dogde et slag, bli truffer av ms og et slag til så få en owerpower i trynet.

hm, hvordan har det seg slik at hver eneste erfarne warrior jeg spiller mot bruker overpower på meg med en gang jeg tar på evasion?..

Skrevet (endret)

Chokke, hvem bruker MS når han har på Evasion ?

Ser du en Rogue tar evasion, da bruker du howl (om du har), samt får en gratis overpower, MS sparer du selvsagt.

Endret av Dandar
Skrevet (endret)
har 3800hp på min rogue, en dps paladin stunnet meg og drepte meg på de 6 sekundene jeg var stunnet , sier det deg noe? ;P Har omtrent alt det beste blue stuff man kan få og en del epics. Denne paladinen kaller seg da Rippy..

haha, du er den første jeg hører sier at man skal nerfe paladin sin dps. Somregel er det skjoldet som får gjennomgå, men seriøst, dps'n til paladins er ikke mye å skryte av. Regner med han hadde flaks å critta med SoC 2 ganger på rad + vanlige crits, eller at han hadde lada opp en reckoning "bomb".

Men for å være litt on topic: Filmen var sabla nice, han har skills ja, men jeg vil ikke si at de han spilte mot kunne noe i det hele tatt. Ingen naken rogue med en 0.9 dps dagger skulle klart å tatt meg iallefall, da har jeg sletta paladin min.

Endret av apollox
Skrevet (endret)
har 3800hp på min rogue, en dps paladin stunnet meg og drepte meg på de 6 sekundene jeg var stunnet , sier det deg noe? ;P Har omtrent alt det beste blue stuff man kan få og en del epics. Denne paladinen kaller seg da Rippy..

haha, du er den første jeg hører sier at man skal nerfe paladin sin dps. Somregel er det skjoldet som får gjennomgå, men seriøst, dps'n til paladins er ikke mye å skryte av. Regner med han hadde flaks å critta med SoC 2 ganger på rad + vanlige crits, eller at han hadde lada opp en reckoning "bomb".

Men for å være litt on topic: Filmen var sabla nice, han har skills ja, men jeg vil ikke si at de han spilte mot kunne noe i det hele tatt. Ingen naken rogue med en 0.9 dps dagger skulle klart å tatt meg iallefall, da har jeg sletta paladin min.

sa jeg nerfe da? Var ikke noe spesiell flaks, han gjør sånn hver eneste gang.. slår for ca. 800 per slag :S :( svir

Endret av Jungldyr
Skrevet

off topic: 800 dmg per slag? det er tre ganger det en kan drømme om non-crrit, og er complete bullshit med mindre du er helt naken, og sitter nede ;)

Som apollox sa, en reckonning bomb, eller superheldig soc proc kunne gjort susen, og det sier litt om paladins ustabile dps. Får man soc proc kan man lett gjøre 1000 dmg, men avogtil gjør den 200.. er for ustabilt til at det er bra.

Mot rogues kan man time reckoning, la de daske deg litt til de har critta 4 ganger, så launche et massivt angrep.

on topic: morsom film, men som noen også tidligere har sagt, de han sloss mot må jo være helt retards.. greit, eviscerate går utenom våpen damage, men må si meg enig med apollox igjen, hadde noen slått meg med 0.9 dps våpen hadde jeg sletta charactern min. :yes:

bra film tho :D

Skrevet
Tyren har selv sagt at motspillerne hans er dårlige, og Tyren har aldri vært godt likt av rogues for å gi kjærlighet akkuratt ;)

Tyren?

Skrevet
en link kansje?

edit: fant.. har øya i ræva

Samme her, fant ut etter å ha lest 5 første replyene at ''Ja!'' var en link :blush:

Skrevet

Ja det har jeg erfart.

The hard way :p

Skrevet
spillte selv rogue, synest ikke å sloss mot randoms viser det. For det vi vet kan de ha skikkelig crappy stuff og kan ikke spille classen sin i det hele tatt...

ja... han ene warrioren hadde jo Crusader med minst +5 dmg enchant og endel valor sett... og han tok han naken med en worn dagger..

Tror denne filmen sier sitt om den latterlige overpowered klassen rogue.

Håper blizzard innser at dette er helt absurd, riktignok er fyren dritgod, men uansett...

Kjempeover powered ja.

Brenne av alt av cooldowns på en kamp, denge en person hvert 10. minutt, bruke reagents for flere gull i timen.

Det han gjør er å utnytte eviscerate til det fulle, all damagen hans baserer seg på CB eviscerate som ikke er avhengig av våpen skade (slik alle mage skills er f.eks).

Skrevet
Tyren er rogue'enes representant i blizzard...

Åjja :p Sorry.. :whistle:

Uansett, rogue is the sheit. Skulle ønske pvp-rewards til rogues ikke var så bra, i og med at de ikke er like gear-dependant som oss casters..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...