Gjest member-63169 Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Etter jeg lastet ned og instalerte msn versjon 7.5, ville ikke msn logge seg på.. kommer bare feilmelding... når jeg går inn på tjeneste status står det att alle systemer er oppe og går. (ingenting gale med msn nettverket). Jeg har også kjørt en msn tilkoblings feilsøker, som sier at alt er ok. finnes i msn > verktøy > alternativer > tilkobling. Det merkeligste var at etter jeg installerte msn 7.5, så virket ikke windows messenger eller trillian messenger heller. kun web msn som funker.... Har sjekket pc for virus med avast, trend husecall web scanner, og pc pitstop scanneren, ingen virus... Scannet for spyware og med adaware, ikke noe spionasje heller... Har tilogmed prøvd å slå av firewallene og, windows og avast sin. Finner heller ingen kundeservice email til msn heller. Feilmeldingen har en kode. 80048820 . Så er det liksom en side jeg kan finne ut hva denne skulle bety, men den funker jo ikke heller. Hjelp!
Mendel Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Jeg vil foreslå at du installerer 7.0 igjen, 7.5 er ikke noe spess bedre. Syntes den er lik bortsett fra voice greia som er helt på trynet og 5 nye winks som aldri blir brukt alikevel Har en lyst til å snakke med noen så kan en jo bare aktivere en lydsamtale ikke verre en det
Gjest member-63169 Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Jeg vil foreslå at du installerer 7.0 igjen, 7.5 er ikke noe spess bedre. Syntes den er lik bortsett fra voice greia som er helt på trynet og 5 nye winks som aldri blir brukt alikevel Har en lyst til å snakke med noen så kan en jo bare aktivere en lydsamtale ikke verre en det men det går ikke an å laste ned msn 7 lenger. dessuten så funker ikke windows eller trillian messenger etter at jeg har avinstallert msn7.5
stoffix Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 www.oldversion.com der burde de ha msn 7.0 selv liker jeg msn 7.5, bedre enn 7.0, (jeg hater også winks og nudge) men den stemmegreia liker jeg, har fått lagret noen urkomiske lydklipp fra en kamerat
Gjest member-63169 Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 limewire? har ikke lime wire nei
Lars-H Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Lastet nettopp ned MSN 1.0 inv_biggrin.gif hehe:P åssen ser den ut a?
Jubelsau Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 (endret) Run/Kjør -> Skriv inn "regsvr32 softpub.dll" uten ". -> Ok -> Reboot. Hvis ikke det funker så vet ikke jeg. Endret 2. september 2005 av Røvenskiold
vstr Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Lastet nettopp ned MSN 1.0 inv_biggrin.gif hehe:P åssen ser den ut a? funket ikkje kom bare at eg må oppgradere til en nyere versjon, siden det eksisterte.
pgdx Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 (endret) Du kan jo prøve Gaim. Download for Windows Endret 3. september 2005 av drange_net
Jubelsau Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 du kan jo også prøve msn+ Det har vel ikke kommet ut messenger plus! til 7.5 enda?
Gaby Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 Hvis du ikke på får logga deg på MSN, må du tømme en SSL buffer. Internet Explorer -> Tools -> Internet options -> Content -> Clear SSL state. Mener det skal funke da..
wil Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 drange_net: det var MSN 7.5 han ville få til å funke. IKKE bytte til Gaim eller noe annet greier. Spooker: hva er egentlig vitsen med å installere msn plus om man ikke får logga på msn da? Tror ikke det vil gjøre så veldig mye forskjell at det gjør noe.
Zirkey Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 Mulig jeg går litt bort fra problemet til trådstarter men jeg tar sjansen Når jeg skriver inn hele e-mailen min så får jeg opp: "Messenger har et problem og må lukkes osv". Dette gjelder kun med en spesiell e-mail og funker helt fint på andre. Jeg har installert msn messenger på nytt og har samma versjon som jeg har hadde før (7.5.0.299) Jeg er heller ikke så frista på en eldre versjon av msn, bare så det er sagt. Noen som har vært borti det her problemet før?
Gjest member-63169 Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 Haha, fant ut av det!! Klokken og datoen på dataen var feil!! den må vere rett med den nye msn fordi det er noe sånn sikkerhets sjekk med passordet. Lol.
Jubelsau Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 Haha, fant ut av det!! Klokken og datoen på dataen var feil!! den må vere rett med den nye msn fordi det er noe sånn sikkerhets sjekk med passordet. Lol.
Anonym234 Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 Haha, fant ut av det!! Klokken og datoen på dataen var feil!! den må vere rett med den nye msn fordi det er noe sånn sikkerhets sjekk med passordet. Lol. Høh...
Gjest member-63169 Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 Haha, fant ut av det!! Klokken og datoen på dataen var feil!! den må vere rett med den nye msn fordi det er noe sånn sikkerhets sjekk med passordet. Lol. Høh... jezz, funket sekundet etterpå eg stillte datoen og klokken :!:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå